  • 11. Data: 2011-11-23 21:18:31
    Temat: Re: /mBank/ Oferta dla Ciebie
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 23 Lis, 21:46, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > uprzejmie dziękuję, miałem właśnie zakładać lokaty Tax Free w IB (6,1%
    > netto), ale skoro mBank organizuje promocję (na wyższy %) to mogę i tam
    > spróbować ;-)

    Poszlo... daj znac jak przebiegly negocjacje... :).

    MK

  • 12. Data: 2011-11-23 21:21:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Poszlo... daj znac jak przebiegly negocjacje... :).
    >
    > MK
    podałem nr tel, mam nadzieję, ze jutro ktoś zadzwoni i sobie pogadam ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2011-11-27 06:26:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jai5ll$1r7$...@n...onet.pl

    > Albo wreszcie ktos poszedl po rozum do ksiedza/mikolaja albo drwala ;)
    > gdy poczuli odplyw depozytow. Jest zapewne spora grupa "nieruchawych"
    > zasiedzialych klientow, ale i oni w koncu sie ruszą ;)

    Póki będą pod obstrzałem Ojca Złodzieja -- ja będę ich popierał,
    co (na miarę swych) możliwości okazywać będę korzystaniem z ich
    usług. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-12-22 21:00:26
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 23 Lis, 22:21, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > podałem nr tel, mam nadzieję, ze jutro ktoś zadzwoni i sobie pogadam ;-)

    Ja nie zlozylem wniosku, a dzis sami zadzwonili. Do tego z
    Multibanku... facet namawial mnie na spotkanie, ale powiedzialem, ze w
    tym roku juz nie planuje ruchow na moich aktywach...
    Co ciekawe...
    - zadzwonil z komorki
    - nie chcial mnie identyfikowac
    - sam tez nie powiedzial, ze jego mozna zidentyfikowac
    - mimo, ze z Multi, to wiedzial gdzie przelewalem kase
    wnioskuje, ze presja na wynik po objeciu rzadow przez Stypulkowskiego
    wzrosla, a za to zmniejszyla sie lub nawet zanikla granica miedzy
    mBankiej i Multibankiem.

    MK