  • 21. Data: 2008-01-16 11:05:38
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krzysztofsfie!

    W środę, 16 stycznia 2008, o godz. 11:44:05, napisałeś na temat: "TERAZ!!!!"
    krzysztofsf k...@w...pl, news:28a73313-772c-49a4-bfd0-c00da4eaffbb@e6g2000prf
    .googlegroups.com

    > W powyzszej sytuacji brak poczucia humoru jest zdecydowanie zrozumialy.

    W RadioZet o godz. 12:00 o tym mówili ;-))
    Tzn. nie o braku poczucia humoru tylko o kilkukrotnym księgowaniu wypłat.
    Oczywiście to nie ich wina, powołali sztab kryzysowy itd itp.
    Czyli nic nt. kiedy kasa wróci na konto ale, że na pewno wróci.

    --
    Hej!
    TZ

    - Podczaszy to cios w tył głowy. -

  • 22. Data: 2008-01-16 11:07:48
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> napisał w wiadomości

    > Powołanie ciebie na świat to też jakiś niezły przekręt.
    >
    > AK
    > (zabierzcie go)

    Poza inwektywami potrafisz cos innego?

  • 23. Data: 2008-01-16 11:11:41
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 16 Sty, 08:01, "Piotr Reda" <p...@d...pl> wrote:

    > Mam nadzieję, że się jakoś zrewanżują...

    mam niepotwierdzone informacje, ze planuja jako rekompensate nie
    naliczac oprocentowania od powstalego w ten sposob debetu ;)

    ---------

    "niepotwierdzone" hehe
    Wiesz, znajac polskie realia bankowe (mimo, iz komus sie wydaje to
    niemozliwe to jednak naprawde troche na ten temat wim -he) wcale bym sie nie
    zdziwil jak by niejednemu jednak naliczyli:)
    Pozyjemy, zobaczymy. Awaria wg. mojej wiedzy nie zostanie usunieta wczesniej
    niz za dwa tygodnie, znaczy przywrocenie stanow faktycznych na kontach, bo
    sama awarie usuna pewnie w ciagu najblizszej doby.
    Policz ile wowczas bank "przetrzyma" faktycznej gotowki?

  • 24. Data: 2008-01-16 11:34:48
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    KONIEC ŻARTÓW

    Właśnie z powodu błędu mBanku zostało odrzucone Polecenie Zapłaty.

    To nie jest błąd VISA - jak twierdzi mBank... Błąd VISA to niech sobie mBank
    dochodzi swoich roszczeń z VISA Org. a wyrówna konta swoim klientom!

    RJCz

  • 25. Data: 2008-01-16 11:36:17
    Od: "MarkS" <s...@p...fm>

    > Ja wyplacalem w zaprzyjaznionym (zero prowizji) WBK i jest bardzo daleko
    > od OK :-((

    U mnie to samo. :(

    --
    MarkS

  • 26. Data: 2008-01-16 11:46:00
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public>

    > Dnia Wed, 16 Jan 2008 07:07:57 +0100,
    > osoba podpisana: puzon <k...@g...PL>
    >
    > W multibanku (podobno - sam nie mogę spawdzić) też tak jest.
    > KJ

    Potwierdzam.

    390 zl pobrane z Multi w poniedzialek (bankomat BZWBK SA), wczoraj
    zaksiegowane prawidlowo (jeden raz), dzisiaj dalsze czternascie, czy
    pietnascie razy, co przekroczylo dopuszczalne saldo. Rozumiem, ze przelewu z
    tego konta juz nie zlece, a co sie bedzie dzialo, z wczesniej zleconymi
    przelewami (przyszlymi) ? Po prostu nie pojda z uwagi na... brak srodkow ?

    Jest troche dramatycznie, bo skonczyla sie kasa na drugim koncie i mam
    zapchany limit na KK... dobrze, ze jakies drobne jeszcze w mBanku, ale
    strach z tego korzystac, bo jak dzisial wyplace 50 zl, to mi zdejma z konta
    50*15 zł.

    Acha, pisza, ze nie dotyczy to bankomatow Euronetu.
    Uwazam, ze powinni kase oddac, a potem sie wozic z Visa, bo inaczej to przez
    kilka miesiecy beda mieli czarny PR w prasie masowej.

    Pozdrawian, Grzegorz

  • 27. Data: 2008-01-16 12:00:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Beniowa pisze:
    [...]

> [...]
    > strach z tego korzystac, bo jak dzisial wyplace 50 zl, to mi zdejma z konta

    IMO nie powinni robić problemów z pokryciem kosztów odsetek na KK. W
    końcu nie ma obowiązku posiadania innego konta.

    KJ

  • 28. Data: 2008-01-16 12:01:15
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Rafał J. Czekała pisze:
    > Kto dokonywał wypłaty w bankomacie ostatnio niech się TERAZ zaloguje
    > do mBanku. Efekt piorunujący - ta sama kwota poksięgowana
    > kilka(naście) razy aż do salda dopuszczalnego ;-)
    > Mlinia twierdzi, że pracują nad tym...

    Poniżej jakiejkolwiek krytyki. Jakoś dziwnie ani razu nie zdarzyła im
    się pomyłka na korzyść klienta, za to na niekorzyść to już kolejny raz
    mbank dał ciała. Jakoś potrafią zadbać o własne bezpieczeństwo.

    A tłumaczenia, że to wina VISY jest całkowicie bez sensu. Skorzystałam z
    VE (właśnie m.in. po to są dla bezpieczeństwa) i mbank pobrał wybraną
    kwotę kilkanaście razy poniżej dopuszczalnego limitu. A karty te są
    przecież w czasie rzeczywistym akceptowane i wypłacić poniżej limitu nie
    można. Zwykłe spychanie winy. Dali ciała w księgowaniu, bo nie powinni
    do tego dopuścić, choćby Visa i milion razy zduplikowała operacje.

    --
    pzdr

  • 29. Data: 2008-01-16 12:03:29
    Od: Anna <a...@o...pl>

    TZ pisze:
    > Oczywiście to nie ich wina, powołali sztab kryzysowy itd itp.

    Jak to nie ich wina? Oczywiście, że ich wina. Bo kogo innego wina, że
    wypłaty z kart weryfikowanych online poksięgowali poniżej dopuszczalnego
    salda. Wina Dziadka Mroza?

    --
    pzdr

  • 30. Data: 2008-01-16 12:08:39
    Od: Anna <a...@o...pl>

    kovalek pisze:
    > mLinia twierdzi iż to problem z Visa International

    Zwykły bełkot kryzysowego PR czyli spychologia stosowana. Wina
    księgowania kart _debetowych_, a więc weryfikowanych i to w czasie
    rzeczywistym, poniżej dopuszczalnego limitu jest winą Visy?

    --
    pzdr