  • 21. Data: 2005-11-30 21:16:11
    Temat: Re: [mBank] Tak to Panu tylko w mLinii dopasuja...
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-30 22:06- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemysław Maciuszko, gdy pisał(a):

    > Ale to nie jest oddział banku, a punkt kredytowy banku.
    > Feel the difference?

    Może być, do w mbanku nie mam interesów, to i nie wiem co oni tam w
    pseudo ratuszu trzymają i jak bardzo są ograniczeni kompetencyjnie.
    Raczej rozbawił mnie przykład z serwisem samochodów (a ściślej: pojazdów
    firmy Renault).

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****