  • 11. Data: 2005-11-30 13:12:02
    Temat: Re: [mBank] Tak to Panu tylko w mLinii dopasuja...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Możesz go uruchomić, nawet jeśli nie zamierzasz _na_razie_
    > inwestować na Giełdzie.

    Cóż, widać zdaniem mBanku zwrot 'na razie'
    ozacza termin któtszy niż rok ...

  • 12. Data: 2005-11-30 14:26:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Beniowa <p...@...odpowiedz.in.public> wrote:

    > Wczoraj wszedlem do "oddzialu" mBanku na Placu Teatralnym w Warszawie.

    Czy idac do warsztatu samochodowego firmy Renault, oczekujesz ze beda tam
    mieli foldery najnowszych samochodow albo Ci takie wydrukuja? (bo posiadaja
    komputer, monitor i drukarke).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2005-11-30 14:39:54
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-11-30 15:26- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemysław Maciuszko, gdy pisał(a):

    > Czy idac do warsztatu samochodowego firmy Renault, oczekujesz ze beda tam
    > mieli foldery najnowszych samochodow albo Ci takie wydrukuja? (bo posiadaja
    > komputer, monitor i drukarke).

    Porównanie cokolwiek kulawe. Kiedyś moja żona miała takie cóś (Klejo
    bodajże), to w jej warstacie mieli takie foldery na każdą okoliczność.
    Nie musieli drukować. ;-)
    Zależy zdaje się od warsztatu. W banku też nie powinna im rączka uschnąć
    z tej tylko okazji, że klient czegoś sam nie zrobił.
    Jakiś czas temu wyrobiłem sobie złą opinię o sąsiedniej placówce Multi,
    ale widzę, że ten teren zasadniczo zarażony jest niechęcią do zdobywania
    klientów.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 14. Data: 2005-11-30 14:53:24
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 30 Nov 2005 14:26:48 +0000 (UTC), w <dmkcr8$7fb$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Czy idac do warsztatu samochodowego firmy Renault, oczekujesz ze beda tam
    > mieli foldery najnowszych samochodow albo Ci takie wydrukuja? (bo posiadaja
    > komputer, monitor i drukarke).

    Tak, zazwyczaj sięgną na biurko obok lub za drzwi do salonu. Najwyraźniej
    Renault jest bardziej rozgarnięte niż mBank.

  • 15. Data: 2005-11-30 15:50:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > Była ... w taryfie DIBRE,
    > bo to właściwie jest opłata pobierana przez DIBRE,
    > wcześniej była ... (ukryta ;-)) tylko w taryfie DIBRE.
    > W skutek nacisków i dyskusji na forum,
    > w pażdzierniku została 'pokazana' również w TOIP mBanku.

    Jednakże w dalszym ciągu w "pełnej" tabeli mBanku jest tylko niewielki
    fragment tabeli DIBRE. Więc bądźmy konsekwentni - albo pełną treść
    dodajemy do PEŁNEJ tabeli mBanku, albo nie wprowadzamy klientów w błąd i
    umieszczamy wyraźną informację, że opłat dotyczących eMakreli szukamy w
    tabeli DIBRE... Teraz w PEŁNEJ tabeli mamy wybrane jedynie co ciekawsze
    opłaty z tabeli DIBRE.

    PS stawiam piwo temu, kto mi pokaże na jakiej podstawie mBank pobiera
    opłaty za dostęp do notowań ciągłych...

  • 16. Data: 2005-11-30 15:51:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A to przepraszam, jak wchodził rachunek to nie wiedzieli, że ileś takich
    > klientów będzie? Jakoś wtedy nie było tej opłaty.

    Była, aczkolwiek ukryta.

  • 17. Data: 2005-11-30 16:10:48
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > PS stawiam piwo temu, kto mi pokaże na jakiej podstawie mBank pobiera
    > opłaty za dostęp do notowań ciągłych...

    AFAIK mBank sam jest dystrybutorem notowań, więc to powinno być w jego TOiP,
    a nie DIBRE.
    Załapałem się chociaż na 0,33 litra? ;-)

  • 18. Data: 2005-11-30 16:30:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Bogdan B. napisał(a):

    > AFAIK mBank sam jest dystrybutorem notowań, więc to powinno być w jego TOiP,
    > a nie DIBRE.
    > Załapałem się chociaż na 0,33 litra? ;-)

    Gdzie być _powinno_ to ja wiem. :-)

    A gdzie JEST? :-P

  • 19. Data: 2005-11-30 17:34:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A gdzie JEST? :-P

    Nie ma ale to w niczym nie obniża samopoczucia mBanku, a to IMHO dla niego
    najważniejsze :-D

  • 20. Data: 2005-11-30 21:06:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:

    > Zależy zdaje się od warsztatu. W banku też nie powinna im rączka uschnąć
    > z tej tylko okazji, że klient czegoś sam nie zrobił.

    Ale to nie jest oddział banku, a punkt kredytowy banku.
    Feel the difference?

    --
    Przemysław Maciuszko