eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Wymiana zniszczonej karty[mBank] Wymiana zniszczonej karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!u2g2000hsc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Słoniu <e...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] Wymiana zniszczonej karty
    Date: Mon, 18 Jun 2007 03:15:04 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <1...@u...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.216.19
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1182161704 12614 127.0.0.1 (18 Jun 2007 10:15:04 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jun 2007 10:15:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.4)
    Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u2g2000hsc.googlegroups.com; posting-host=87.239.216.19;
    posting-account=bHUEQQ0AAABg9IPri0geJTDZVdPizdfS
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:418267
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Chciałem zapytać, czy znacie może jakiś inny sposób wymiany
    zniszczonej karty kredytowej niż zamówienie duplikatu. Karta jest
    dosyć mocno zniszczona, w wyniku normalnego użytkowania. Kartę mam
    zaledwie 3 miesiące, ważna jest jeszcze sporo, a już:
    - wyblakło zdjęcie, tak że prawie nic nie widać
    - srebrne numery na karcie się starły
    - pasek na odwrocie karty, jest praktycznie starty (bo jest w takim
    miejscu, że przy przeciąganiu przez terminal po prostu jest przez
    niego niszczony) także podpisu już prawie nie widać

    mLinia powiedziała mi, że tylko mogę prosić o wydanie duplikatu karty,
    co kosztuje 15PLN. Strasznie mnie się to nie podoba... dlaczego ja mam
    ponosić koszty tego, że mBank wydaje słabej jakości karty. Bankowi
    chyba powinno zależeć na tym, żeby klient jak najwięcej korzystał z
    karty.

    Czy ktoś z Was przerabiał coś podobnego? Czy myślicie, że złożenie
    reklamacji coś by pomogło? Z góry dzięki za pomoc

    Słoniu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1