    From: "Tukan" <t...@g...cjb.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank balansuje na granicy ryzyka
    Date: Tue, 27 Jan 2004 13:03:39 +0100

    Użytkownik "kamil.ostrowski" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:04012712322264@polnews.pl...
    > Od 15 lutego mBank wprowadza opłaty za poszczególne operacje na
    rachunkach.
    > Swój krok w bardzo nieudolny sposób stara się zretuszować poprzez
    oczernienie
    > innych Banków na swoich stronach www. Jest to krok bardzo ryzykowny
    > szczególnie, że informacje tam zawarte nie są prawdziwe, a przyjęta
    > metodologia budzi bardzo duże zastrzeżenia. Przyklad - mBank oczywiście w
    > metodologii przyjmuje swoją darmową kartę kodów, natomiast licząc roczne
    > koszty konkurencji wybiera oczywiście płatne tokeny. To tak jakby
> [...]

    Nie rozumiem porównania listy haseł do malucha i tokena do mercedesa.
    Pokaż mi wyższośc tokena nad listą haseł, bo jeśli chodzi o bezpieczeństwo
    to dla mnie nie ma żadnej różnicy.
    Jeśli chodzi natomiast o wyliczenia to masz racje, ze sposob wyliczenia
    kosztów budzi zastrzezenia. Kryteria przyjęte do obliczeń mBank ustalił pod
    siebie.

    pozdrawiam