    From: "jupic" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank bezprawnie blokuje pieniadze
    Date: Sun, 14 Dec 2008 16:20:38 +0100

    Do mBank zostalo wyslane przez urzad skarbowy zajecie srodkow za zalegly
    mandat.
    mBAnk jako dbajacy o srodki wlasnych klientow zdublowal zajecie, powielil
    kwote zajecia
    do ilosci posiadanych rachunkow i na kazdynm rachunku zablokowal kwote pod
    zajecie.
    Urzad skarbowy dosyc szybko zorintowal sie ze z zajeciem sie pospieszyl
    gdyz naleznosc zostala juz wczesniej uregulowana i wyslal do mBanku
    anulowanie zajecia.
    Mimo iz:
    - anulowanie zajecia zostalo do mBank wyslane przez urzad skarbowy
    - w drodze reklamacji anulowanie zaajecia wyslalem do mBank osobicie
    - zaplata naleznosci na ktora opiewalo zajecie dokonane bylo w z rachunkow
    mBank - zatem mBank mogl sam stwierdzic ze zajecie wystawione zostalo
    pochopnie i sa podstawy do jego uchylenia to

    pomimo reklamacji srodki sa nadal blokowane.
    Co prawda juz tylo na jednym rachunku ale jednak.
    Malo tego na zgloszenia wyjasnienia sprawy otrzymuje maile ze do 48 godzin
    moge liczyc na odpowiedz.
    Oczywiscie odpowiedzi nie ma.

    Nie wiem jak dla Was ale dla mnie tan bank to smierdzace gowno

    Nie wspomne juz o podpiwywanych elektronicznie raklamach wysylanych przez
    mBank ktore zalaewaja moja sprzynke mailowa
    gdy comisieczne wyciago maja problem doslac na czas.