  • 61. Data: 2011-06-13 09:56:32
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 12 Jun 2011 11:43:36 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    >bo dla mnie karty debetowe mBanku mają tę zaletę, że mają przypisany wysoki
    >limit dobowy, do tego są świetnie konfigurowalne. Dodatkowo bezpośrednie

    w EB: -dziesiąt tysięcy z bankomatu da się wybrac, a i jeszcze kasy
    mają w oddziałach.

  • 62. Data: 2011-06-13 11:33:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 11:56:32 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > w EB: -dziesiąt tysięcy z bankomatu da się wybrac, a i jeszcze kasy mają
    > w oddziałach.

    W mBanku o ile pamiętam można 30k dziennie z bankomatu. Bardziej
    problemem jest dzienna ilość wypłat - czasami w niektórych bankach jest
    to chyba między 3-5. W mBanku można to sobie regulować dowolnie stąd
    powiedzmy w niecałą godzinę jesteśmy w stanie wypłacić 60k pln.

    --
    xbartx

  • 63. Data: 2011-06-13 15:20:52
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Ale te zasady nie były łatwe do zrozumienia ;-)
    > Szczególnie wyjaśnienie, że zwalniają te opłaty, które pojawiają się
    > jako obciążenia rachunku (nie pamiętam jak to dokładnie było napisane).
    > Może z moim systemem jest coś nie tak, ale ja opłat dokonanych KK tam
    > nie widzę. A spłata karty to chyba nie jest dokonana kartą płatność.

    A czy ktoś wie, czy mTransfer z KK też się wlicza do opłaty zwalniającej
    kartę debetową?
    --
    Grzexs

  • 64. Data: 2011-06-13 15:51:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Cze, 02:07, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    >     No wiesz - zapewne główny koszt utrzymania karty to opłaty banku za
    > wypłacanie pieniędzy z bankomatów innych sieci.

    Za mozliwosc wyplacania z innych sieci jest oplata miesieczna, a jak
    ponosisz ta oplate to ta o ktorej tu mowa nie dotyczy. Ta zmiana
    bedzie dotyczyc przede wszystkim martwych rachunkow.

    MK

  • 65. Data: 2011-06-13 16:07:52
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-13 17:20, Grzexs pisze:
    > A czy ktoś wie, czy mTransfer z KK też się wlicza do opłaty zwalniającej
    > kartę debetową?

    Nie wlicza się.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 66. Data: 2011-06-13 16:42:58
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <4df635da$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    > Nie wlicza się.

    "(...) Czy wiedział o czym mówił i czy mówił o czym wiedział?"

    """
    Kamila

    mEkipa

    07.06.2011, 12:10

    Zielon,

    doprecyzowuję zatem:

    Transakcje w internecie, które będą wliczane do zwrotu to płatności
    kartami wirtualnymi na min. 100 PLN, płatność mTRANSFEREM z KARTY
    kredytowej lub płatność w Internecie KARTĄ debetową (transakcje MO/TO)

    NIE wliczają się przelewy mTRANSFEREM z eKONTA za zakupy w interencie.
    """

    --
    Jacek Politowski

  • 67. Data: 2011-06-13 16:48:00
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-13 18:42, Jacek Politowski pisze:
    > Transakcje w internecie, które będą wliczane do zwrotu to płatności
    > kartami wirtualnymi na min. 100 PLN, płatność mTRANSFEREM z KARTY
    > kredytowej lub płatność w Internecie KARTĄ debetową (transakcje MO/TO)

    Znaczy sie, jak zwykle kazdy mowi co innego... standard. Moja wersja tez
    pochodzi z rozmowy z jakims mLinkiem u ktorego zadalem dokladnie to samo
    pytanie.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 68. Data: 2011-06-13 16:50:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    b.googlegroups.com...

    > Za mozliwosc wyplacania z innych sieci jest oplata miesieczna, a jak
    > ponosisz ta oplate to ta o ktorej tu mowa nie dotyczy. Ta zmiana
    > bedzie dotyczyc przede wszystkim martwych rachunkow.

    Rozumiem, że wg Ciebie mBank jest właścicielem tych wszystkich
    bezprowizyjnych bankomatów: BZ WBK, euronet, cash4you? Pomimo, że klienci
    mają z tych bankomatów wypłaty za darmo, to chyba nie sądzisz, że bank nic
    za nie nie płaci, a inne sieci mu te wypłaty tak po prostu z miłości
    umożliwiają?

  • 69. Data: 2011-06-13 16:59:25
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 13 Cze, 18:50, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

> [...]
    > mają z tych bankomatów wypłaty za darmo, to chyba nie sądzisz, że bank nic
    > za nie nie płaci, a inne sieci mu te wypłaty tak po prostu z miłości

    Sadze, ze wyplaty z nich sa tansze niz z tych gdzie nie ma podpisanej
    umowy.

    MK

  • 70. Data: 2011-06-13 21:53:09
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > kredytowej lub płatność w Internecie KARTĄ debetową (transakcje MO/TO)
    >
    > NIE wliczają się przelewy mTRANSFEREM z eKONTA za zakupy w interencie.

    No niby dlaczego miałyby się wliczać, skoro żadna karta w taką
    transakcję nie jest zamieszana?

    --
    Grzexs