  • Data: 2009-03-08 17:39:28
    Temat: mBank - chcialbym miec karte z chipem
    Od: Kinky <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Posiadam aktualnie zwykla mbankowa karte z delfinkiem, Vise Electron do
    eKonta. Posiada ona jedynie pasek magnetyczny, a ja chcialbym miec karte
    z chipem, zebym mogl potwierdzac transakcje pinem a nie podpisem. Waznosc
    karta traci dopiero za rok. Czy "zgubienie" karty to jedyna metoda aby
    dostac nowa? Dzwonilem na mLinie i powiedzieli, ze duplikatu mi nie
    wydadza bo nie.