eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - chwale :)mBank - chwale :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - chwale :)
    Date: Tue, 09 Oct 2007 21:40:48 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <feglli$35d$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-99-47.gprspla.plusgsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1191959028 3245 212.2.99.47 (9 Oct 2007 19:43:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Oct 2007 19:43:48 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:427609
    [ ukryj nagłówki ]

    Komunikacja z mBankiem ostatnio przebiega wrecz wzorowo. O kazdym kroku
    jestem informowany droga mailowa. Tak bylo w przypadku KK (od informacji
    o przyjeciu wniosku, po kolejne rozpatrzenie, info. o dotarciu do bankow
    dokumentu itp.), tak jest i teraz w przypadku reklamacji (dostalem info
    o zlozeniu reklamacji, teraz dostalem info o rozpatrzeniu reklamacji).

    Szkoda, ze inne banki tak nie maja. W Multi zlozylem wniosek o obiecana
    KK (niby z gwarantowanym limitem) i juz 3 tydzien jest cisza (dwa razy
    dzwonila pani z oddzialu zeby powiedziec ze nie wie co sie dzieje).

    O innych bankach nie wspominam, bo tam ciagle jest cisza i trzeba sie
    przewaznie dowiadywac o wszystko samemu (a i to nic nie daje).

    Tak wiec komunikacja mBanku dziala ostatnio tak jak nalezy.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1