  • Data: 2003-09-19 18:41:27
    Temat: [mBank] czy wprowadzą kiedyś opłaty?
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    tak sobie dzisiaj przeglądałem ofertę mBanku i znalazłem coś takiego:

    mBank gwarantuje że:

    nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku oszczędnościowego i konta
    osobistego oraz wypłaty gotówki z wybranej sieci bankomatów

    Czy w związku z tym należy rozumieć, że otwierają sobie furtkę do
    wprodzenia prowizji od przelewów? Kiedy coś takiego może nastąpić?

    Pozdrawiam - Qba

    begin 666 01.gif
    `
    end