eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - drobna wpadka.mBank - drobna wpadka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "netx" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - drobna wpadka.
    Date: Sat, 10 Dec 2005 15:50:10 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Lines: 30
    Message-ID: <439aeb1b$0$10293$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 10 Dec 2005 14:50:03 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.44.140
    X-Trace: 1134226203 mamut2.aster.pl 10293 212.76.44.140:1727
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:371644
    [ ukryj nagłówki ]

    Od dłuższego czasu korzystam z mBank robiąc i otrzymując przelewy
    za transakcje na aukcjach internetowych Allegro.
    Jak dotąd chwaliłem sobie działalność banku - nie było żadnych problemów.
    Ale właśnie ostatnio (w niedzielę 14.12) wysłałem przelew
    do gościa z kontem w BPH, akonto torby na notebooka którą
    zamówiłem u niego przez aukcję Allegro. Ten sprzedawca twierdzi że mojego
    przelewu dotąd nie otrzymał ! Infolinia mBank twierdzi że przelew powinien
    był dojść jeszcze na początku tygodnia i że został prawidłowo wysłany.
    Nic więcej mi na infolinii nie powiedzieli, kazali tylko wydrukować
    potwierdzenie przelewu z WWW.
    Nie wiem kogo mam obwiniać:
    - mBank
    - izbę bankową
    - bank odbiorcy
    - odbiorcę (sprzedawcę z Allegro).
    Sprawa jest jak dla mnie patowa bo jak mam iść na policję,
    to musiałbym chyba wiedzieć kto mnie oszukał, a nie wiem tego ?
    Sprzedawca ma około 130 pozytywnych komentarzy Allegro.
    Z mBankiem nie miałem dotąd żadnych problemów na około 90
    transakcji z przelewami z Internetu.
    W dokumentach na stronie WWW mBanku nie widzę odpowiedniego
    formularza na taką okazję. W dodatku ten bank nie ma filii (tylko punkty
    do obsługi kredytów - mPunkt).
    Co radzicie ?
    Kwota nie jest duża, ale wolałbym mieć jakąś koncepcję jak postąpić
    na wypadek gdyby sytuacja się powtórzyła w przyszłości.

    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1