  • 31. Data: 2012-03-06 14:40:38
    Temat: Re: mBank - duża podwyżka opłaty za KK
    Od: " " <g...@g...pl>

    Piotr Gałka <p...@C...pl> napisał(a):

    > Nie doczytałem.
    > Z nowej TOiP wynika, że oprócz wydatków KK trzeba jeszcze wydawać kartą
    > debetową ?

    Nie.

    "a) dokona dowolną liczbę transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 100
    zł; transakcja może zostać wykonana dowolną kartą debetową i/lub kredytową z
    oferty dla Klientów indywidualnych".

  • 32. Data: 2012-03-06 17:39:28
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-06 08:43, xbartx pisze:
    > Tak tylko, że jak np lekarz będzie musiał jakiś papier przedstawić a nie
    > będzie chciał ściemniać, to Tobie bank tę wizytę ładnie odnotuje w
    > historii Twojej platyny ;)

    Tylko jakie to ma znacznie jeżeli prowadzi się 2 osobowe gospodarstwo
    domowe i każdy ma swoją kartę ? Wszystko opisuję w odniesieniu do mojej
    sytuacji, jeżeli ktoś ma gromadkę dzieciaków to faktycznie inne
    ubezpieczenie może mu się bardziej przydać.

    > Na impresji to ubezpieczenie kosztuje 5/m-c czyli 60 rocznie -
    > podejrzewam, że jedna wizyta mniej więcej tyle kosztuje a są 4 do
    > wykorzystania. Ja nie twierdzę, że ta mBankowa jest jakaś zła, po prostu
    > wydaje mi się, że impresja ma lepszą mimo, że płatną. Oczywiście jeżeli
    > wyrabia się na luzie zwolnienie na platynie, to już w ogóle nie ma co
    > narzekać.

    Jedna wizyta domowa kosztuje ok 150-200 zł :)
    Jeżeli ubezpieczenie z Impresji obejmuje więcej osób to faktycznie jest
    to bardzo ciekawe rozwiązanie. Tym niemniej ja wybiorę darmowe
    ubezpieczenie z VP, bo bardziej mi się to opłaca.

  • 33. Data: 2012-03-06 17:42:30
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-06 08:17, krzysztofsf pisze:
> [...]
    > 100 zl karta debetowa i dokonac 10-u transakcji (srednio) karta
    > kredytowa. Inaczej koszt utrzymania konta i KK wyniesie cie 94 zl

    Dziwne te wyliczenia. Ja mam w mBanku włączoną opcję bezpłatnych wypłat
    ze wszystkich bankomatów i aktywne polecenie zapłaty i łącznie mnie to
    kosztuje 72 zł rocznie. Kartą kredytową mBanku wydałem w ostatnim roku
    32 tyś zł.

    > Dla osob mieszkajacych w mniejszych miejscowosciach oraz ludzi mniej
    > zarabiajacych, z ograniczonymi stalymi wydatkami, dla mlodych
    > mieszkajacych przy rodzicach i dokladajacych sie tylko gotowkowo do
    > wydatkow bytowych - utrzymanie bezplatnosci bedzie niemozliwe, nawet
    > jesli jest to ich jedyne konto i KK.
    > O wiele taniej mozna sobie dobrac zblizone produkty w innych bankach,
    > nie wspominajac o mozliwosc korzystania bezplatnie - rowniez
    > wykonalnego.

    Dla mnie mBank jest najwygodniejszym bankiem na rynku i chociaż różne
    rodzaju produktów są lepsze w innych bankach to jako całość oferta jest
    dla mnie najlepsza.

  • 34. Data: 2012-03-06 17:44:17
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-06 08:37, Waldek pisze:
    > A przy okazji gdzie ta korzysc (do przedmowcy)
    > np. w przypadku VClasic wzrost oplaty z 38 na 70zl ?

    VC nie ma żadnej wartości dodanej (ubezpieczenia), więc jest dla mnie
    nieatrakcyjnym produktem tak więc nie śledzę opłat tego produktu.

    Korzyść natomiast jest taka, że dużo łatwiej zwolnić się z opłaty.

    Mr. Owl

  • 35. Data: 2012-03-10 12:10:25
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > kosztuje 72 zł rocznie. Kartą kredytową mBanku wydałem w ostatnim roku
    > 32 tyś zł.

    32 tysiące -> 32 tys[iące] -> 32 tys., skąd więc "ś"?

    > Dla mnie mBank jest najwygodniejszym bankiem na rynku i chociaż różne
    > rodzaju produktów są lepsze w innych bankach to jako całość oferta jest
    > dla mnie najlepsza.

    To był mój podstawowy bank, miałem tam debetówkę, kredytówkę i limit
    kredytowy. Teraz pozostał mi tam w zasadzie niezły interfejs do robienia
    przelewów i tyle. Inne banki oferują wypłaty ze wszystkich bankomatów
    nie za 5 PLN, tylko za free, podobnie z kartą. Jakoś nie bardzo chce mi
    się liczyć transakcje i kwoty. Poprzednia cena za KK była jeszcze do
    przyjęcia, ale ta nowa już nie bardzo.

    A więc rzeź wodnych zwierzaków (rybki, delfinki) w toku!

    --
    Grzexs