  • 1. Data: 2012-10-30 02:32:50
    Temat: mBank - dzień pobierania prowizji za debetówkę
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Którego dnia miesiąca w mBanku pobierana jest opłata za delfinka MC PP?
    I czy również za niepełny miesiąc?

    Pytam w kontekście tego, że otworzyłem w tym miesiącu konto jednej
    osobie. Chciałbym, żeby mSaver został na 9% i żebym sam dostał 100 zł za
    polecenie. Regulamin nie mówi nic na temat tego, że "Nowy Klient" nie
    może zrezygnować z karty, ale w miarę możliwości wolałbym zrezygnować po
    wypłaceniu premii.

  • 2. Data: 2012-10-31 00:18:04
    Temat: Re: mBank - dzień pobierania prowizji za debetówkę
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 23:32:50 -0200, XYZ napisał(a):

    > Którego dnia miesiąca w mBanku pobierana jest opłata za delfinka MC PP?

    Mam operacje między 13-tym, a 15-tym dniem miesiąca.

    > I czy również za niepełny miesiąc?

    Żaden bank nie darowałby sobie okazji żeby skubnąć klienta. Sądzę że
    nawet za 1 dzień policzą jak za miesiąc.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof