  • 1. Data: 2012-10-30 01:54:58
    Temat: nietypowe dziwactwo dot. czasu księgowania przelewu
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    mam pytanie:
    Wszyscy dociekają, co zrobić, aby przelew zaksięgowano jak najszybciej,
    a ja nietypowo, chcę, aby wyszedł w październiku a dotarł w listopadzie.

    o której najpóźniej muszę zlecić 31.10.2012 przelew z pocztowy24 aby
    wyszedł do z pocztowego w październiku i dotarł do multibanku w listopadzie?

    obawiam się, że na przeszkodzie mojemu dziwactwu stanie
    wieczorne księgowanie w multibanku

    mam rację, czy w ostatni dzień miesiąca księgowania funkcjonują inaczej?

  • 2. Data: 2012-10-30 02:35:24
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On Oct 30, 1:54 am, Sebastian <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > o której najpóźniej muszę zlecić 31.10.2012 przelew z pocztowy24 aby
    > wyszedł do z pocztowego w październiku i dotarł do multibanku w listopadzie?

    Jeśli faktycznie wyjdzie do KIR z pocztowego to raczej nie ma szans by
    multi opóźnił księgowanie i zaksięgował jutro, bo bre łyka takie
    przelewy w trakcie wysyłki przelewów do zus, bodajże koło 18:15. A co
    ta operacja ma na celu? Jeśli to nie tajemnica.

  • 3. Data: 2012-10-30 15:19:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 17:54:58 -0700, Sebastian napisał(a):

    > mam pytanie:
    > Wszyscy dociekają, co zrobić, aby przelew zaksięgowano jak najszybciej,
    > a ja nietypowo, chcę, aby wyszedł w październiku a dotarł w listopadzie.

    Udałoby Ci się to w bankach, które 3 sesję elixir księgują następnego
    dnia roboczego rano czyli wysyłając 3 sesją 31 października doszłoby 2
    listopada z rana. Niestety Multi tak nie księguje.
    Możesz spróbować przez bluecash ale tutaj to już może być bardzo różnie i
    ciężko coś przewidzieć o ile się w ogóle da ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2012-10-30 15:26:09
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    chodzi mi o odpowiednie dopasowanie ilości wypłat z "nowego pocztowego
    oszczędnościowego" w miesiącu (mam niewykorzystaną październikową
    możliwość przelewu międzybankowego) z potrzebą wyrobienia odpowiedniej
    kwoty wpływów na Multikonto Aquarius (w październiku limit wypracowany
    więc chcę aby wpływ liczył się na listopad).

    Dziękuję za podpowiedź, bo chyba kolega mi podpowiedział rozwiązanie

> [...]
    > multi opóźnił księgowanie i zaksięgował jutro, bo bre łyka takie
    > przelewy w trakcie wysyłki przelewów do zus, bodajże koło 18:15.

    być może do moich celów NIE jest potrzebna FAKTYCZNA realizacja
    ale wystarczy data formalnego zaksięgowania!

    zastanawiam się, co się stanie, gdybym zlecił przelew np. o 17:00 w
    na stronie pocztowy24 - czy wtedy Pocztowy zaksięguje obciążenie na
    rachunku z datą październikową, a faktycznie przelew wyjdzie i dotrze
    do multibanku w listopadzie? To by mnie w sumie urządzało! )

    Oczywiście urządzałoby mnie pod warunkiem, że pocztowy zaksięguje
    obciążenie w październiku mimo wykonania go w listopadzie (bo chcę
    nie zmarnować limitu jednego przelewu listopadowego w pocztowym).