eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - ech......mBank - ech......
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.atcom.net.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - ech......
    Date: Mon, 12 Aug 2002 11:07:43 +0000 (UTC)
    Organization: ATCOM ISP http://www.atcom.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: pe151.bielsko.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sklad.atcom.net.pl 1029150463 20056 217.96.248.151 (12 Aug 2002 11:07:43
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Aug 2002 11:07:43 +0000 (UTC)
    Bcc: d...@a...pl
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:197623
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakiś czas temu wysłałem do mBanku pisemko, że wypowiadam umowy o prowadzenie
    rachunków itede itepe. Nie było mnie jakiś czas w kraju, wracam, a tutaj polecony -
    'ze względu na niemożliwość telefonicznej weryfikacji nie możemy rozwiązać umowy,
    proszę zadzwonić na mLinię blebleble'. Ech...... A ja myślałem, że w końcu się
    pozbędę tego konta, a tutaj figa z makiem. ;) Znowu dwie godziny ze słuchawką
    przyklejoną do ucha, 'proszę czekać' i tak dalej.

    Najgorsze, że nie pamiętam kodu do mLinii. Czyli nie będę mógł się uwierzytelnić.
    Trzeba podziwiać logikę mBanku, który mając wybór:

    * pisemny wniosek ze wszystkimi danymi, o jakie mnie zapytają w mLinii, dodatkowo z
    własnoręcznym autografem

    * dzwoniący do mLinii tajemniczy głos, który nie pamięta telekodu, ale powie, kiedy i
    gdzie się urodziłem i jak moja babcia ma na nazwisko i to będzie całe
    uwierzytelnienie się

    wybiera drugą opcję. Ale to nic dziwnego, bo przecież kiedyś wyklikałem po
    zalogowaniu się 'kontakt telefoniczny' i też mi nie chcieli telekodu zmienić, bo
    uważali, że bardziej wiarygodny jest tajemniczy głos dzwoniący na mLinię, niż
    oddzwonienie na numer telefonu podany PO ZALOGOWANIU się do systemu (a przecież jeden
    stopień autoryzacji wtedy już przeszedłem).

    Nie chce mi się tam dzwonić, co mam zrobić? Przecież ja ich poinformowałem o tym, że
    rozwiązuję z nimi umowę, jeśli im się coś nie podoba, to niech zamówią ekspertyzę
    grafologiczną na swój koszt. Jeśli mi wyślą nową eKartę (termin się zbliża), to
    zażądam zwrotu opłaty. ;)

    Może im odpisać, że otrzymałem ich pismo nr xxxxxxxxxx/xxxxx/XXX i potwierdzam
    dyspozycję zamknięcia rachunków pisemnie, a przez telefon nie da rady, bo mnie
    zatkało? :P

    Ech, te ebanki to się nie nadają. W ING mam wszystkie zalety mBanku i dodatkowo
    oddział, gdzie jeśli coś chcę załatwić, to idę i załatwiam, a nie wymieniam pisma i
    pisemka.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1