  • 1. Data: 2006-03-15 14:07:13
    Temat: mBank, ekarta i PayPal
    Od: tarcamion <t...@g...pl>

    Czy ekarta z mBanku działa tak samo jak karta kredytowa, tzn. czy będę
    mógł za pomocą tej karty zarejestrować się w systemie PayPal(.com)?
    Jest jakaś tania alternatywa? Może konto w innym banku?
    Proszę o poradę.

  • 2. Data: 2006-03-15 14:38:42
    Temat: Re: mBank, ekarta i PayPal
    Od: Azazel <j...@g...w.pl>

    -------- Treść oryginalnej wiadomości --------

    > Czy ekarta z mBanku działa tak samo jak karta kredytowa, tzn. czy będę
    > mógł za pomocą tej karty zarejestrować się w systemie PayPal(.com)?

    ja się zarejestrowałem i używam bez problemów
    A.

  • 3. Data: 2006-03-15 18:01:48
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    tarcamion napisał(a):
    > Czy ekarta z mBanku działa tak samo jak karta kredytowa, tzn. czy będę
    > mógł za pomocą tej karty zarejestrować się w systemie PayPal(.com)?

    Nie znalazlem systemu w ktorym jeszcze by nie dzialala jak normalna
    VISA, ale eksperci z grupy pewnie jakis wskaza :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 4. Data: 2006-03-16 18:21:37
    Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Nie znalazlem systemu w ktorym jeszcze by nie dzialala jak normalna VISA,
    > ale eksperci z grupy pewnie jakis wskaza :)

    Choćby linie lotnicze www.condor.de i www.airberlin.de -> u niech ekarta nie
    działa..

    Kris