  • 1. Data: 2006-03-15 18:00:23
    Temat: Kredyt hipoteczny - był BOŚ potem Fortis. Co teraz?
    Od: "Zwolek" <z...@i...pl>

    W zeszłym roku zawsze była dostępna jakaś bardzo atrakcyjna oferta kredytu
    hipotecznego. Był BOŚ potem pojawił się Fortis. Obecnie nie ma chyba nic równie
    ciekawgo, żedna z ofert nie powala na kolana. Chyba że się mylę i nie dośc
    dokładnie szukam.
    Interesuje mnie kredyt na 250.000-300.000zł najlepiej w CHF, okres spłaty 10
    lat. Myślałem (liczyłem, sprawdzałem) o Millenium, GE, PKO BP, mBanku... i jakoś
    nie mogę się zdecydować. Czy jest jeszcze jakaś inna opcja? Proszę o Wasze
    opinie i sugestie.

  • 2. Data: 2006-03-15 18:58:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - by3BO| potem Fortis. Co teraz?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > jakoś
    > nie mogę się zdecydować. Czy jest jeszcze jakaś inna opcja? Proszę o Wasze

    Tak na 10 lat, to ja bym raczej polecal PLN. Opcji jest pare. A skad kolega
    jest, to moze cos poradzę?

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-15 19:48:54
    Od: z...@i...pl

    > Tak na 10 lat, to ja bym raczej polecal PLN. Opcji jest pare. A skad kolega
    > jest, to moze cos poradzę?

    Katowice. I przy takiej kwocie różnica w racie jest bardzo duża (na korzyść CHF
    oczywiście). Nawet z uwzględnieniem różnic kursowych nie potrafię znaleźć
    sensownego wytłumaczenia wyższość PLN (poza ryzykiem). Ale nie chodzi mi teraz o
    szukanie wyższości konkretnej waluty, tylko o ciekawe oferty. Mam już
    zestawienie ze Smartbanku, dostałem mało konkretne propozycje z GE oraz
    Millenium. mBank nie odezwał się od dwóch tygodni (mimo, że jestem tam stałym i
    dobrym klientem), z Fortisa zrezygnowałem po telefonicznej rozmowie z
    konsultantem. Wybieram się jeszcze do PKO BP. Gdzie jeszcze??? Tego właśnie nie
    wiem.

  • 4. Data: 2006-03-15 20:23:39
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > dobrym klientem), z Fortisa zrezygnowałem po telefonicznej rozmowie z
    > konsultantem. Wybieram się jeszcze do PKO BP.

    PKO BP dosyc drogo wyjdzie. Jeszcze jest Nordea np.

    Ale zdradz prosze jakie warunki zaproponowano Ci w CHF i PLN?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-16 10:01:21
    Od: " " <e...@W...gazeta.pl>

    Zwolek <z...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    jako
    > nie mogę się zdecydować. Czy jest jeszcze jakaś inna opcja? Proszę o Wasze

    Sprawdź Raiffeisen Mają najmiejszy spreed. i dość atrakcyjne warunki