  • 1. Data: 2010-12-11 14:06:53
    Temat: mBank i HSBC: podobieństwo przypadkowe?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Witam,

    Po ostatnich zmianach na www.mbank.pl uderza mnie zaskakujące podobieństwo witryny
    mBanku do witryny brytyjskiego HSBC (www.hsbc.co.uk): ta sama kolorystyka, identyczne
    rozmieszczenie większości elementów (logo, pasek menu, elementy menu, link do
    logowania, okienko wyszukiwania, itd. itd.).

    Czy to taki czysty przypadek?

    k.

  • 2. Data: 2010-12-11 14:41:35
    Temat: Re: mBank i HSBC: podobieństwo przypadkowe?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    kashmiri napisał(a):
> [...]
    rozmieszczenie większości elementów (logo, pasek menu, elementy menu, link do
    logowania, okienko wyszukiwania, itd. itd.).

    nie sądzę, aby cokolwiek łączyło te dwa banki. chyba że ktoś wrócił z
    emigracji do Łodzi ;)

    PG

  • 3. Data: 2010-12-11 15:15:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/11/2010 8:06 AM, kashmiri wrote:
> [...]
    rozmieszczenie większości elementów (logo, pasek menu, elementy menu, link do
    logowania, okienko wyszukiwania, itd. itd.).

    nie,
    mbank to sami swoi.

  • 4. Data: 2010-12-11 18:54:10
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> dared to write:

    > nie,
    > mbank to sami swoi.

    A pamiętacie, jak sieć komórkowa Idea zmieniła kolorystykę z zielonej na żółtą na
    krótko przed zmianą marki na Orange?

    Czy nie tak, że mBank planuje jakieś dogadanie się z HSBC w sprawie przejęcia?

    k.

  • 5. Data: 2010-12-11 19:58:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 23:54:10 +0500, kashmiri napisał(a):

    > A pamiętacie, jak sieć komórkowa Idea zmieniła kolorystykę z zielonej na żółtą na
    krótko przed zmianą marki na Orange?

    > Czy nie tak, że mBank planuje jakieś dogadanie się z HSBC w sprawie przejęcia?

    To już zalatuje teorią spiskową.

    Ile można wymyślić układów strony głównej banku?
    VW Bank też ma taki, tylko bardziej kolorowy. Ich też chce przejąć HSBC?
    ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-12-12 05:17:11
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> dared to write:

    > To już zalatuje teorią spiskową.
    >
    > Ile można wymyślić układów strony głównej banku?
    > VW Bank też ma taki, tylko bardziej kolorowy. Ich też chce przejąć HSBC?
    > ;)

    No nie, nie porównuj, projekt VW jest zupełnie inny (kolorystyka, układ menu).
    Projektów mogą być tysiące i każdy inny. W Polsce masz kilkadziesiąt różnych.

    Po prostu zwróciłem uwagę, bo podobieństwo jest większe niż przypadkowe.

    k.

    P.S. Przejęcie czy fuzja banków to nie spisek.

  • 7. Data: 2010-12-12 11:06:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Gru, 19:54, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
> [...]
    krótko przed zmianą marki na Orange?

    > Czy nie tak, że mBank planuje jakieś dogadanie się z HSBC w sprawie przejęcia?

    Dzizas. Tak fuzje bankow zwykle rozpoczyna sie od zmiany kolorystyki
    strony www jednego z nich :)

    W swojej analogii do Idea/Orange pomijasz drobny szczegol, ze w
    momencie zmiany bradu Idea od dawna byla w grupie kapitalowej z
    Orange...

  • 8. Data: 2010-12-12 11:07:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On 12 Gru, 06:17, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > P.S. Przejęcie czy fuzja banków to nie spisek.

    Ale juz jedzie "internetowa teoria spiskowa" tekst o tym, ze skoro
    zmieniaja kolory na stronie to moze byc oznaka przyszlej fuzji ;) Jak
    bardzo oderwanym od realiow trzeba byc zeby wpasc na taki pomysl? :)

    Serio opowiedz nam czym sie kierujesz bo to fascynujace jakimi
    sciezkami podarzaja ludzkie mysli w takich sytuacjach :)