  • 1. Data: 2010-12-10 14:13:03
    Temat: [Polbank] Karta Kredytowa Polbank-Era jednak dla wszystkich?
    Od: yo <y...@w...ru>

    Rozdział VI Karta Kredytowa Polbank-Era
    § 17
    1. Na zasadach określonych w Regulaminie, Karta Kredytowa Polbank-Era
    może być wydana jedynie
    osobie fizycznej będącej Klientem PTC.

    Nie jestem i nigdy nie byłem klientem Ery a panienka z Polbanku
    wydzwania do mnie próbując wcisnąć mi tę kartę.
    Czyli ich nie obowiązuje regulamin a może dzwonią do mnie przez pomyłkę?

  • 2. Data: 2010-12-10 14:52:55
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie jestem i nigdy nie byłem klientem Ery a panienka z Polbanku wydzwania
    > do mnie próbując wcisnąć mi tę kartę.
    > Czyli ich nie obowiązuje regulamin a może dzwonią do mnie przez pomyłkę?

    razem z karta dostaniesz prepaida i juz bedziesz klientem

  • 3. Data: 2010-12-11 02:04:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "yo" idtclg$1h39$...@n...mm.pl

    > Nie jestem i nigdy nie byłem klientem Ery a panienka z Polbanku

    Więc ominęło Cię trochę kłopotów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'