eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2003-06-06 22:01:38
    Temat: Re: mBank i Inteligo
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    > Ja konto założyłem w Inteligo w ostatnio niedziele. Formularz wypełniłem
    > przez Internet. Na potwierdzenie danych czekałem jakieś 60-90 minut. Sam
    > byłem zaskoczony że zadzwonili z czymś takim w niedziele, w godzinach już
    > poźno popołudniowych...

    Identyczna sytuacja u mnie. Wniosek wypelnilem kolo polnocy z soboty na
    niedziele
    W niedziele zadzwonil konsultatnt a w piatek mialem w 100% aktywne konto.
    dla kontrastu
    Zonie zakladam konto w mBanku (ja juz mam) w niedziele mija 2 tygodnie.
    Udalo im sie do niej dodzwonic po wielu nieudanych probach (zawsze dzwonili
    w nieodpowiednim momencie, a nie chcieli sie umowic na konkretna godzine),
    ale umowy oczywiscie nadal nie ma.
    Jak ja zakladalem konto w mBanku to trwalo to znacznie krocej


    --

    -------------------------------------
    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335


  • 12. Data: 2003-06-10 14:15:38
    Temat: Re: mBank i Inteligo
    Od: dzinksol <d...@p...fm>

    Do mojej Lepszej Połowy przyslali umowe po 2 tyg. oczekiwania, nikt w
    tym czasie nie zadzwonil. Zadzwonila po przyslaniu umowy pani sobei
    tam pogadal i powiedziala ze niedlugo zadzwoni do niej pan i wtedy
    ustali haslo telefoniczne. Ale coz minelo juz pare dni cisza grobowa.
    No coz moze to zlewanie klienta, a moze za malo osob tam pracuje???
    hymmmm

    W dniu Wed, 04 Jun 2003 16:29:54 +0200, dzinksol
    <d...@p...fm> napisal:

    >Założyłem jakiś czas temu konto w Inteligo, zadzwonilem zeby tak
    >dowiedzic sie ogolnie o ofercie. Jednak pan z drugiej strony sluchawki
    >przekonal mnie, jednak w danej chwili nie moglem dluzej rozmawiac wiec
    >sie umowil ze mna na telefon po pracy. Trosze sie spoznil z
    >zdzawonieniem, ale zadzwonil. W dniu wczorajszym zalozylem konto w
    >mbanku wypelniajac formularzw interencie, a juz dzisiaj pani z mlini
    >zadzwonila do mnie. W danym momecie nie moglem rozmawiac wiec
    >poprosilem czy mogla by zadzwonic ok 19, ona ze moze ale jutro, ale ja
    >mowie ze tez ok 19, pani ze to nie mozliwe. No coz musialem
    >prorozmawiac od razu, nie zabardzo moglem bo bylem w pracy. Czy nie
    >uwazacie to za dziwne podejscie dla banku ktory jest z załozenia 24h.
    >A moze sie myle? Moze mi ktos wyjasnie zaistaniala systuacje ze tak
    >sie traktuje klienta


  • 13. Data: 2003-06-10 14:23:10
    Temat: Re: mBank i Inteligo
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik dzinksol napisał:
    > Do mojej Lepszej Połowy przyslali umowe po 2 tyg. oczekiwania, nikt w
    > tym czasie nie zadzwonil. Zadzwonila po przyslaniu umowy pani sobei
    > tam pogadal i powiedziala ze niedlugo zadzwoni do niej pan i wtedy
    > ustali haslo telefoniczne. Ale coz minelo juz pare dni cisza grobowa.
    > No coz moze to zlewanie klienta, a moze za malo osob tam pracuje???

    W koncu jesli wszystko jest za darmo, to musza ograniczac koszty. Jak
    sie okazuje na maxa. Wlasciwie gdyby pozbyli sie wszystkich klientow,
    pracownikow i infrastruktury, to koszty mieliby zerowe. :-P

    Ale mBank zondzi i tak,
    Bartol

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1