eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i InteligoRe: mBank i Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: dzinksol <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i Inteligo
    Date: Tue, 10 Jun 2003 16:15:38 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 24
    Sender: d...@p...onet.pl@pa150.strzelce-krajenskie.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <c...@4...com>
    References: <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pa150.strzelce-krajenskie.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1055254533 11603 217.96.173.150 (10 Jun 2003 14:15:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jun 2003 14:15:33 GMT
    X-Newsreader: Forte Free Agent 1.92 PL 1.00/32.572
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:245855
    [ ukryj nagłówki ]

    Do mojej Lepszej Połowy przyslali umowe po 2 tyg. oczekiwania, nikt w
    tym czasie nie zadzwonil. Zadzwonila po przyslaniu umowy pani sobei
    tam pogadal i powiedziala ze niedlugo zadzwoni do niej pan i wtedy
    ustali haslo telefoniczne. Ale coz minelo juz pare dni cisza grobowa.
    No coz moze to zlewanie klienta, a moze za malo osob tam pracuje???
    hymmmm

    W dniu Wed, 04 Jun 2003 16:29:54 +0200, dzinksol
    <d...@p...fm> napisal:

    >Założyłem jakiś czas temu konto w Inteligo, zadzwonilem zeby tak
    >dowiedzic sie ogolnie o ofercie. Jednak pan z drugiej strony sluchawki
    >przekonal mnie, jednak w danej chwili nie moglem dluzej rozmawiac wiec
    >sie umowil ze mna na telefon po pracy. Trosze sie spoznil z
    >zdzawonieniem, ale zadzwonil. W dniu wczorajszym zalozylem konto w
    >mbanku wypelniajac formularzw interencie, a juz dzisiaj pani z mlini
    >zadzwonila do mnie. W danym momecie nie moglem rozmawiac wiec
    >poprosilem czy mogla by zadzwonic ok 19, ona ze moze ale jutro, ale ja
    >mowie ze tez ok 19, pani ze to nie mozliwe. No coz musialem
    >prorozmawiac od razu, nie zabardzo moglem bo bylem w pracy. Czy nie
    >uwazacie to za dziwne podejscie dla banku ktory jest z załozenia 24h.
    >A moze sie myle? Moze mi ktos wyjasnie zaistaniala systuacje ze tak
    >sie traktuje klienta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1