    From: "Marcin Zurakowski" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank i WAP...inny problem z Nokia
    Date: Tue, 15 Oct 2002 12:41:39 +0200
    Sender: g...@d...wroclaw.dialog.net.pl

    Witam,

    Mam problem z mBankiem i Nokia 3510. Problem polega na tym, ze przy krotkiej
    nawet nieaktywnosci, telefon zrywa polaczenie.
    Dokladniej: wchodze bez problemow na serwis trasakcyjny mBanku, i zaczynam
    sie logowac. Kiedy zrobie to bardzo szybko, jest ok. Kiedy jednak zajmie mi
    to wiecej niz ok 15s, to telefon pisze, ze "Polaczenie przerwane...".
    Pozniej juz tylko pomaga zamkniecie przegladarki WAP i ponowne polaczenie od
    poczatku. To
    jest paranoja, bo przy dluzszym hasle, musze wpisywac je na raty. tzn. 5
    liter - zatwierdz - zle logowanie - wroc - 5 liter, bo inaczej nastapi
    rozlaczenie.

    Podobno mBank wie o tym i to dotyczy rowniez Noki 6310.

    Czy ktos rozwiazal ten problem?

    Marcin

    PS: Soft mam najnowszy
    PS2: Ustawienie GRPS rowniez mam dobre