  • 1. Data: 2002-10-15 10:41:39
    Temat: mBank i WAP...inny problem z Nokia
    Od: "Marcin Zurakowski" <m...@i...pl>

    Witam,

    Mam problem z mBankiem i Nokia 3510. Problem polega na tym, ze przy krotkiej
    nawet nieaktywnosci, telefon zrywa polaczenie.
    Dokladniej: wchodze bez problemow na serwis trasakcyjny mBanku, i zaczynam
    sie logowac. Kiedy zrobie to bardzo szybko, jest ok. Kiedy jednak zajmie mi
    to wiecej niz ok 15s, to telefon pisze, ze "Polaczenie przerwane...".
    Pozniej juz tylko pomaga zamkniecie przegladarki WAP i ponowne polaczenie od
    poczatku. To
    jest paranoja, bo przy dluzszym hasle, musze wpisywac je na raty. tzn. 5
    liter - zatwierdz - zle logowanie - wroc - 5 liter, bo inaczej nastapi
    rozlaczenie.

    Podobno mBank wie o tym i to dotyczy rowniez Noki 6310.

    Czy ktos rozwiazal ten problem?

    Marcin

    PS: Soft mam najnowszy
    PS2: Ustawienie GRPS rowniez mam dobre

  • 2. Data: 2002-10-15 13:13:17
    Temat: Re: mBank i WAP...inny problem z Nokia
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Podobno mBank wie o tym i to dotyczy rowniez Noki 6310.
    >
    > Czy ktos rozwiazal ten problem?

    Ja - dla Nokii 6310i. Używam portfela (Extras->Wallet), tam mam zapisane
    hasło. W formularzu zamiast Edit wybieram "Use wallet info" i pole hasła
    wypełnia się samo.

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-10-15 15:35:09
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > nawet nieaktywnosci, telefon zrywa polaczenie.

    Data czy gprs? Jesli gprs to zmien timeout.

    > Podobno mBank wie o tym i to dotyczy rowniez Noki 6310.

    Dziala bez najmniejszych problemow.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2002-10-15 16:20:33
    Od: "Marcin Zurakowski" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert1" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    > Data czy gprs? Jesli gprs to zmien timeout.

    Jak to zrobic?

    Marcin