  • 1. Data: 2006-09-26 11:49:52
    Temat: mBank i adres domowy
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Jak moge zmienić adres na który wysyłana jest korespondencja od mBanku?
    Nigdzie na stronie tego nie widzę :(

  • 2. Data: 2006-09-26 11:57:09
    Temat: Re: mBank i adres domowy
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Jacek Popławski <j...@i...pl> napisała:

    >Jak moge zmienić adres na który wysyłana jest korespondencja od mBanku?
    >Nigdzie na stronie tego nie widzę :(
    Po prostu zadzwonić do mLini
    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2006-09-26 12:51:11
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Jacek Popławski" <wrote in message

    > Jak moge zmienić adres na który wysyłana jest korespondencja od mBanku?
    > Nigdzie na stronie tego nie widzę :(

    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/zmiana_danych__
    notariusz.pdf

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-09-26 13:07:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sumi" <T...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://www.mbank.com.pl/download/pdf/zmiana_danych__
    notariusz.pdf

    > --

    ROTFL przeciez nikt nie bedzie biegal do notariusza aby zmienic dane. O ile
    w umowie nie jest wymagana taka forma to wystarczy na takim oswiadczeniu
    podpisac sie zgodnie ze wzorem podpisu i przeslac do banku.

    MK

  • 5. Data: 2006-09-26 13:12:52
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "MK" wrote in message

> [...]
    > w umowie nie jest wymagana taka forma to wystarczy na takim oswiadczeniu
    > podpisac sie zgodnie ze wzorem podpisu i przeslac do banku.

    zawsze mozna zadzwonić do mLinijki :-)
    może obejdzie sie bez potwierdzania
    a podany link pochodzi z http://www.mbank.com.pl/przewodnik/formularze.html
    jest też przeciez forum i czat na mbanku więc mozna się dopytać ;)

  • 6. Data: 2006-09-26 13:16:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak moge zmienić adres na który wysyłana jest korespondencja od mBanku?
    > Nigdzie na stronie tego nie widzę :(

    ja pisałem pisemko i wysłałem listem poleconym
    a że to była zmiana adresu zameldowania, to załączyłem ksero dowodu
    osobistego

  • 7. Data: 2006-09-26 13:48:21
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Robert Wicik napisał(a):

    > ja pisałem pisemko i wysłałem listem poleconym
    > a że to była zmiana adresu zameldowania, to załączyłem ksero dowodu
    > osobistego

    Chodzi o adres korespondencyjny. Wysłali mi polecony i nie mam jak
    odebrać :(

  • 8. Data: 2006-09-26 14:56:15
    Od: "Zdzislaw" <KrEnOzYl@WYTNIJ_TOPOLBOX.COM>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak moge zmienić adres na który wysyłana jest korespondencja od mBanku?

    "W celu zmiany danych osobowych zadzwoń na mLinię, zidentyfikuj się i połącz
    z operatorem. Operator od razu dokona aktualizacji danych takich jak: numer
    i seria dokumentu tożsamości, adresu zameldowania, adresu
    korespondencyjnego, email oraz numeru telefonu. Zmiana nazwiska wymaga
    zawsze przesłania do mBanku oświadczenia zmiany danych oraz kserokopii
    dokumentu potwierdzającego aktualne dane. Wysłanie oświadczenia musi być
    zawsze potwierdzeniem złożonej dyspozycji u operatora mLinii."

    http://mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?10,1

    pisemne oswiadczenie tylko w przypadku zmiany nazwiska!!

    Z.

  • 9. Data: 2006-09-28 07:20:08
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Zdzislaw napisał(a):
    > "W celu zmiany danych osobowych zadzwoń na mLinię, zidentyfikuj się i połącz
    > z operatorem.

    A jeśli nie korzystam z mLinii? Nie pamiętam już jak aktywowałem konto,
    ale wydawało mi się, że przez Internet.

  • 10. Data: 2006-10-09 17:48:37
    Od: Sławomir Jeliński <k...@N...tlen.pl>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > A jeśli nie korzystam z mLinii? Nie pamiętam już jak aktywowałem konto,
    > ale wydawało mi się, że przez Internet.

    Jak mogłeś aktywować konto przez internet jak wpierw trzeba aktywować
    kanał internet dzwoniąc na mlinię? :)
    Przynajmniej trzeba było pare lat temu, jak zakładałem.

    Dane do korespondencji tez zmienialem dzwoniąc.