  • 1. Data: 2007-07-18 11:52:02
    Temat: mBank i fundusze
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    Witam

    Chcialbym co miesiac regularnie inwestwowac kwote w graniach 200zl w
    fundunsz albo IKE. Jak ze to moja 1-sza praca to raczej wiekszej kwoty
    narazie nie jestem
    w stanie wplaca... co by Panstwo proponowali jak najlepiej to inwestowac:
    Okres to oczywiscie ile sie da i bez zadnego wczesniejszego wybierania,
    poprostu regualne wplacanie kwoty 200zl w pozniejszym czasie wiekszych

    pozdrawiam

    Albert

  • 2. Data: 2007-07-18 13:42:22
    Temat: Re: mBank i fundusze
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 13:52:02 +0200, Albert napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chcialbym co miesiac regularnie inwestwowac (...)

    Poczytaj sobie tutaj:
    http://fundi.pl/index.php?action=strona&id=1

    Popatrz na statystyki tutaj:
    http://fundi.pl/index.php?action=notowania
    Zwracając bacznie uwagę na "Wsk. Sharpe'a"

    Acha no i archiwum grupy.

  • 3. Data: 2007-07-18 16:15:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Albert napisał(a):
    > w stanie wplaca... co by Panstwo proponowali jak najlepiej to inwestowac:
    > Okres to oczywiscie ile sie da i bez zadnego wczesniejszego wybierania,
    > poprostu regualne wplacanie kwoty 200zl w pozniejszym czasie wiekszych

    Ja iles tam miesiecy temu wplacilem pewna kwote do jednego fundusz akcji
    i po tym czasie jestem na 0 :) Wiecej bym zarobil na lokacie. Oczywiscie
    jestli ktos chce oszczedzac w perspektywie kilkunastu lat (albo dluzej)
    to oczywiscie fundusze akcyjne sa dobrym rozwiazaniem o ile nie
    wybuchnie jakas wojna albo kryzys (a tego przewidziec sie nie da).
    Zyski, ktore podaja reklamy to IMO juz przeszlosc. Obecnie nie ma juz
    szansy zarobic tych kosmicznych kilkuset %

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-07-18 17:23:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7lehs$l1e$3@news.onet.pl>, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Zyski, ktore podaja reklamy to IMO juz przeszlosc. Obecnie nie ma juz
    > szansy zarobic tych kosmicznych kilkuset %

    Hm, dlaczego?
    Patrze na wskazniki i kilka funduszy 9 (akcyjne) ma 100-150% zysku
    rocznie.

    TA

  • 5. Data: 2007-07-18 19:19:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > Hm, dlaczego?
    > Patrze na wskazniki i kilka funduszy 9 (akcyjne) ma 100-150% zysku
    > rocznie.

    Tzn. ktore maja rocznie taki zysk ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-07-18 19:41:32
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Hm, dlaczego?
    > Patrze na wskazniki i kilka funduszy 9 (akcyjne) ma 100-150% zysku
    > rocznie.

    MIALO , to jakbys wplacajac na lokate teraz twierdzil ze dostaniesz 14%
    bo tyle bylo 7 lat temu.

  • 7. Data: 2007-07-19 06:46:54
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 19:23:06 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Hm, dlaczego?
    > Patrze na wskazniki i kilka funduszy 9 (akcyjne) ma 100-150% zysku
    > rocznie.

    Jakbyś sam na giełdzie inwestował i miał niezłego nosa to może,
    może.

  • 8. Data: 2007-07-19 08:17:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 18 Jul 2007 13:52:02 +0200, Albert <u...@m...one.pl>
    wrote:

> [...]
    >Okres to oczywiscie ile sie da i bez zadnego wczesniejszego wybierania,
    >poprostu regualne wplacanie kwoty 200zl w pozniejszym czasie wiekszych

    A co chcesz osiągnąć? Duży możliwy zysk przy możliwej stracie, czy
    mniejszy zysk, za to z małym prawdopodobieństwem niezyskania?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-07-19 08:17:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 18 Jul 2007 18:15:31 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Ja iles tam miesiecy temu wplacilem pewna kwote do jednego fundusz akcji
    >i po tym czasie jestem na 0 :) Wiecej bym zarobil na lokacie. Oczywiscie

    Hm.. A ja jestem od połowy kwietnbia jakieś 17% do przodu.
    --
    ___________/ GG: 3524356

  • 10. Data: 2007-07-19 08:17:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>