  • 1. Data: 2007-11-11 05:08:33
    Temat: mBank i hasła SMS
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Witam.
    Chciałem zapytać o jedną sprawę.
    Mam konto w mBanku od kilku lat.
    Moj ojciec założył konto kilka miesięcy temu.
    Obaj mamy hasła jednorazowe wysyłane na sms.
    Z racji tego , że ojciec otrzymuje na konto rente którą i tak przelewa
    na moje konto pozniej bo jest inwalidą i tylko ja zajmuje sie finansami
    i utrzymaniem domu więc uznał , że tak będzie łatwiej.
    Ojciec planuje rezygnacje z telefonu komorkowego i tutaj pojawia sie
    problem.
    List papierowych nie bardzo chce.
    Czy da sie ustawić mój numer komórki jako też jego numer? Tak by hasła
    smsowe przychodziły na jeden numer komórki przy operacjach na naszych
    kontach?
    Wiem ze mozna zamowic zamiast haseł sms zwykłe papierowe, ale znacznie
    ułatwiło by życie i mnie i ojcu jakby hasła podczas operacji na moim i
    jego koncie przychodziły na jeden numer komórki.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-11 05:17:30
    Temat: Re: mBank i hasła SMS
    Od: "puzon" <k...@g...PL>

    Użytkownik "Norbert" <n...@g...USUNTO.com> napisał w
    wiadomości news:fh630b$d51$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > ułatwiło by życie i mnie i ojcu jakby hasła podczas operacji na moim i
    > jego koncie przychodziły na jeden numer komórki.
    musi zadzwonic na mLinie i poprosic o zmiane numeu tel. komorkowego w ich
    serwisie.

  • 3. Data: 2007-11-11 05:19:50
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    puzon pisze:

    > musi zadzwonic na mLinie i poprosic o zmiane numeu tel. komorkowego w ich
    > serwisie.

    Wiem , ale czy nie bedzie problemu ze dwa konta maja taki sam numer
    telefonu i roznia sie tylko imieniem właściciela?

  • 4. Data: 2007-11-11 10:16:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 11 Nov 2007 06:08:33 +0100, Norbert
    <n...@g...USUNTO.com> wrote:

    >Ojciec planuje rezygnacje z telefonu komorkowego i tutaj pojawia sie
    >problem.
    >List papierowych nie bardzo chce.

    A po co mu jakiekolwiek hasła? Ustawi przelew zdefiniowany do Ciebie i
    po problemie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-11-11 15:26:25
    Od: Norbert <n...@g...USUNTO.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > A po co mu jakiekolwiek hasła? Ustawi przelew zdefiniowany do Ciebie i
    > po problemie.

    Przelew zdefiniowany jest ustalany chyba na konkretną kwotę. A co w
    przypadku jesli kwota ustawiona 700zł a przyjdzie 800 bo jakies
    wyrownanie jest ?

  • 6. Data: 2007-11-11 15:34:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2007 16:26:25 +0100,
    osoba podpisana: Norbert <n...@g...USUNTO.com>
    napisała:
    [...]
    > Przelew zdefiniowany jest ustalany chyba na konkretną kwotę. A co w
    W mBanku nie jest.

    KJ
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 7. Data: 2007-11-11 15:36:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Norbert napisał(a):

    > Przelew zdefiniowany jest ustalany chyba na konkretną kwotę.

    Nie jest. To jest tzw. kwota domyślna, która można spokonie zmienić,
    przy realizacji przelewu.

    --
    Wojciech Bancer

  • 8. Data: 2007-11-11 15:47:34
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fh63lg$hf4$1@mx1.internetia.pl, *Norbert* wrote:

    > Wiem , ale czy nie bedzie problemu ze dwa konta maja taki sam numer
    > telefonu i roznia sie tylko imieniem właściciela?

    Bedzie mozna.
    Mam tak uruchomione, z dwoch identyfikatorow przychodza mi hasla na jeden
    numer.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2007-11-11 16:43:46
    Od: yale <N...@g...com>

    > Przelew zdefiniowany jest ustalany chyba na konkretną kwotę. A co w
    > przypadku jesli kwota ustawiona 700zł a przyjdzie 800 bo jakies
    > wyrownanie jest ?

    To sobie tą kwotę zmodyfikujesz (również bez używania hasła) :)