    From: Norbert <n...@g...USUNTO.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank i hasła SMS
    Date: Sun, 11 Nov 2007 06:08:33 +0100

    Witam.
    Chciałem zapytać o jedną sprawę.
    Mam konto w mBanku od kilku lat.
    Moj ojciec założył konto kilka miesięcy temu.
    Obaj mamy hasła jednorazowe wysyłane na sms.
    Z racji tego , że ojciec otrzymuje na konto rente którą i tak przelewa
    na moje konto pozniej bo jest inwalidą i tylko ja zajmuje sie finansami
    i utrzymaniem domu więc uznał , że tak będzie łatwiej.
    Ojciec planuje rezygnacje z telefonu komorkowego i tutaj pojawia sie
    problem.
    List papierowych nie bardzo chce.
    Czy da sie ustawić mój numer komórki jako też jego numer? Tak by hasła
    smsowe przychodziły na jeden numer komórki przy operacjach na naszych
    kontach?
    Wiem ze mozna zamowic zamiast haseł sms zwykłe papierowe, ale znacznie
    ułatwiło by życie i mnie i ojcu jakby hasła podczas operacji na moim i
    jego koncie przychodziły na jeden numer komórki.