  • 1. Data: 2003-03-14 08:49:11
    Temat: mBank i jego nowy program spłaty kredytow w innych bankach
    Od: f...@w...pl

    No coż - skusiłem sie w końcu którymś z natarczywych banerów i złożyłem poprzez
    internet wniosek o kredyt który miałby mi posłużyć do spłaty kredytu w innym
    banku.
    To było 24.02 około godziny 14.00 (nawet wydrukowałem sobie wniosek). W myśl
    słów zawartych w wydruku "Po analizie wniosku zostaniesz poinformowany
    telefonicznie przez pracownika mBanku o decyzji kredytowej".
    Na razie jak kamień w studnię - minęło 18 dni i cisza.

  • 2. Data: 2003-03-14 10:39:39
    Temat: Po prostu zlewka i tyle
    Od: s...@o...pl

    normalka

  • 3. Data: 2003-03-14 11:45:32
    Temat: Re: mBank i jego...
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał:

> [...]
    > o decyzji kredytowej".
    > Na razie jak kamień w studnię - minęło 18 dni i cisza.

    Podobna sytuacja, wniosek tez zlozylem 24.02, tyle ze w moim
    przypadku chodzilo o kredyt odnawialny na podstawie historii
    rachunku. Nie chcialem duzo. Ot, marne 3tys., bo po tym jak
    przenioslem sie do mBanku z Pekao, brakowalo mi po prostu
    czasem debetu. Wszystko mialo trwac DO 2 tygodni. Dzis sie
    wkurzylem i wycofalem wniosek. MLinka powiedziala, ze wniosek
    jest juz weryfikowany, a opoznienia wynikaja z duzej popularnosci
    kredytow. Ale juz nie chcialem czekac, zwlaszcza ze w innym
    banku te 3tys. dostalbym z pocalowaniem reki, bez wniosku i bez
    czekania.

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas
    m...@i...pl
    www.mrktrader.prv.pl
    ************************

  • 4. Data: 2003-03-14 13:19:02
    Od: MacGyver <f...@i...pl>

    Użytkownik Marcin R. Kiepas napisał:
> [...]
    > kredytow. Ale juz nie chcialem czekac, zwlaszcza ze w innym
    > banku te 3tys. dostalbym z pocalowaniem reki, bez wniosku i bez

    Witam,
    ja natomiast chciałem przenieść kredyt odnawialny z PKO BP do mBanku.
    mLinka powiedziała, że muszą zbadać moją zdolność kredytową jeszcze raz
    itp., ale przecież wyraźnie pisze na stronach mBanku, że korzystają już
    z wcześniejszych ocen zdolności kredytowych wykonanych przez inne banki.
    Więc po co wprowadzać w błąd, że mBank będzie to akceptował jak i tak
    chcą jeszcze raz sprawdzać :)
    Dziwne to ...

    Pozdrawiam
    MacGyver

  • 5. Data: 2003-03-14 13:34:34
    Od: g...@...pl

    > kredytow. Ale juz nie chcialem czekac, zwlaszcza ze w innym
    > banku te 3tys. dostalbym z pocalowaniem reki, bez wniosku i bez
    > czekania.

    A w jakim?

  • 6. Data: 2003-03-14 13:52:27
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    Użytkownik <g...@...pl> napisał:

    > A w jakim?

    Mysle, ze gdybym w tej chwili zadzwonil do doradcy klienta
    dowolnego banku, z oferta przeniesienia rachunku, to jeszcze
    dzis mialbym wszystko zalatwione.

    (mrk)

  • 7. Data: 2003-03-17 10:23:22
    Temat: Re: mBank i jego nowy program - zrobiło się już 21 dni czekania
    Od: f...@w...pl

    i nic

  • 8. Data: 2003-03-17 11:00:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:b4sfdh$rj5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wkurzylem i wycofalem wniosek. MLinka powiedziala, ze wniosek
    > jest juz weryfikowany, a opoznienia wynikaja z duzej popularnosci

    I teraz wiadomo, dlaczego mBank obnizyl ostatnio oprocentowanie depozytow a
    nie obnizyl oprocentowania kredytow - jest tyle chetnych na kredyty o
    dotychczasowym oprocentowaniu, ze sie nie moga wyrobic. "Jesli to dziala to
    po co (oni) maja przeplacac??"...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-03-18 12:32:26
    Temat: 22 dni czekania
    Od: f...@w...pl

    i nic

  • 10. Data: 2003-03-18 12:40:47
    Temat: Re: 22 dni czekania
    Od: j...@p...onet.pl

    > i nic

    Tak tylko nieśmiało sugeruję, że przyczyn może być wiele i ja na Twoim miejscu
    bym zadzwonił na mLinię. Ale to tylko tak nieśmiało...

    Jacek