  • 1. Data: 2003-03-14 08:49:44
    Temat: Bank Pocztowy - to i owo
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Bank Pocztowy wprowadził od 1 marca następujące zmiany:

    - wprowadzenie opłaty za "polecenie przelewu giro" - 3 PLN (!),
    - dla równowagi - zrezygnowano z opłaty za zlecenia stałe (jedno- i
    wielorazowe) - było 0.50 PLN,
    - można za darmo zdefiniować 10 numerów kont i telefonicznie dokonywać
    przelewów.

    No cóż, wprowadzenie opłat za "polecenie przelewu giro" - jak się
    domyślam - spowodowało drastyczne obniżenie ich ilości. Teraz chcą
    chyba dla równowagi promować będą zlecenia stałe. Ja np. mam spore
    zapasy formularzy zleceń - od czasu wprowadzenia opłaty nie
    zrealizowałem ani jednego. A teraz, jak się okazuje, będę miał zapasy
    poleceń przelewu :)

    Porozmawiałem sobie z ich WTOK-iem (Wydziałem Telefonicznej Obsługi
    Klienta) - dość miły pan poinformował mnie dodatkowo, że trwają
    intensywne prace nad internetowym centrum giro. Natomiast z wielką
    trudnością szło mu rozszyfrowywanie numerów Urzędów Pocztowych
    zamieszczanych na comiesięcznych wyciągach. Od pewnego czasu wyciągi
    te stały się bardzo szczegółowe, ale mnóstwo tam tajemnych skrótów -
    np. "Wypłaty w UP 3501". Pan ten stwierdził, że właściwie, to lista
    tych numerków nie jest ogólnie dostępna, o ile w ogóle gdzieś coś
    takiego jest. A więc, drodzy bankowcy pocztowi, macie kolejny element,
    którym możecie wzbogacić swoją stronę internetową! A może lepiej na
    wyciągach wypisywać nazwę placówki w sposób jawny? Chętnie widziałbym
    też na wyciągu nr formularza, za pomocą którego dana operacja została
    zrealizowana.

    Grzexs