  • 1. Data: 2003-05-19 21:08:24
    Temat: mBank i kody jednokrotnego uzytku do przelewow..
    Od: "Suchy" <s...@s...org>

    Witam. Od niedawna posiadam konto - eKonto - w mBanku.. wplacilem
    odpowiednia sume na konto.. i mam pytanie odnosnie przelewow. Dokonujac
    przelewu poprzez strone na witrynie mBanku sa jakies zabezpieczenia typu -
    kod jednokrotnego uzytku ? Wiem ze znajomy w Inteligo kazdy przelew ma tym
    chroniony, a ja nie dostalem zadnej karty wiecej poza Visa Electron. Z gory
    za info dzieki.

    --
    Pozdro
    s...@W...org

  • 2. Data: 2003-05-19 21:11:41
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Suchy
    w wiadomości <babh24$45v$1@nemesis.news.tpi.pl> z Mon, 19 May 2003
    23:08:24 +0200 przeczytałem:

> [...]
    > chroniony, a ja nie dostalem zadnej karty wiecej poza Visa Electron. Z gory

    zamow kody jednorazowe - poprzez strone po zalogowaniu albo poprzez
    mlinie.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Niedługo Święta. Czy pomyślałaś już, co zawiesisz na choince?