  • 1. Data: 2010-06-25 06:25:40
    Temat: mBank i wbankomaty za granicą
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, gdzie mogę znaleźć informacje na temat kart mBanku i używania ich
    za granicą? Tabela prowizji / opłat, szukam na stronie i nie mogę
    znaleźć. Jest sens w ogóle z tą kartą dodawaną do eKonta (visa electron)
    czy szukać w innym banku?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2010-06-25 08:12:16
    Temat: Re: mBank i wbankomaty za granicą
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    Jeśli rzeczywiście szukasz TOiP na stronie mBanku i nie możesz znaleźć,
    byłbym ostrożny z używaniem jakiejkolwiek karty, bo najprawdopodobniej
    skończy się to źle.

    Link do TOiP znajduje się w dolnej części strony głównej na czerwonym polu
    po lewej stronie u góry.

  • 3. Data: 2010-06-25 12:33:45
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jeśli rzeczywiście szukasz TOiP na stronie mBanku i nie możesz znaleźć,
    > byłbym ostrożny z używaniem jakiejkolwiek karty, bo najprawdopodobniej
    > skończy się to źle.

    Źle się wyraziłem. Napisałem TOiP a chodziło mi o kurs po którym
    tranzakcie będą przeliczane.

    > Link do TOiP znajduje się w dolnej części strony głównej na czerwonym
    > polu po lewej stronie u góry.

    Dzięki, idąc za tropem wywnioskowałem, że przeliczać będą wg. kursu
    walut który sami podają na stronie.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2010-06-25 12:44:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dzięki, idąc za tropem wywnioskowałem, że przeliczać będą wg. kursu walut
    > który sami podają na stronie.

    Tak. Dla EUR jest OK, dla innych walut jest słabo, bo doliczają te 2%.