  • 1. Data: 2004-01-16 08:05:00
    Temat: mBank - karty debetowe? płatnicze?
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    Witam

    Oświećcie nieoświeconego.
    Laik jestem i pokręciło mi sie juz wszystko zupełnie.

    Pierwsza karta już jest przy końcu terminu ważności, więc
    przysłali mi drugą. Jest napisane, że mogę ją aktywować
    poprzez mLinię albo WWW. Telefonów nie znoszę, więc chcę ją
    aktywować poprzez WWW.

    Najzwyklejsza karta do EKONTA w mBanku, to co to za karta?
    Debetowa? Czy jakaś inna? "Zwykła" :)

    Na swoim koncie mam do wyboru kartę debetową, albo kredytową.
    Wiadomo, że kredytową to ona nie jest. Pozostaje debetowa,
    chociaz nic nie wiedziałem jak dotąd o jakichś możliwych
    debetach na swoim koncie. Ale nic to...
    Wchodzę w "Karty debetowe" a tam stoi jak byk: "Brak kart.. "
    No to w końcu jaką mam kartę? I nie śmiać się proszę !! :)
    Pisałem na wstępie, żem laik. :)
    Przecież korzystam od dwóch lat z konta, z karty, więc czemu
    tam jest napisane, że brak kart?! To może jednak nie tam mam
    aktywować nową, "zwykłą" kartę płatniczą?

  • 2. Data: 2004-01-16 08:10:16
    Temat: Re: mBank - karty debetowe? płatnicze?
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu85va$esk$...@i...gazeta.pl,
    Beer <b...@g...pl>:

    > Najzwyklejsza karta do EKONTA w mBanku, to co to za karta?
    > Debetowa? Czy jakaś inna? "Zwykła" :)

    Jesli za darmo to debetowa. Ta jest "najzwyklejsza".

    > Na swoim koncie mam do wyboru kartę debetową, albo kredytową.
    > Wiadomo, że kredytową to ona nie jest. Pozostaje debetowa,
    Tak jest.

    > chociaz nic nie wiedziałem jak dotąd o jakichś możliwych
    > debetach na swoim koncie. Ale nic to...
    To nie ma zwiazku.

    > Wchodzę w "Karty debetowe" a tam stoi jak byk: "Brak kart.. "
    A pod spodem powinien byc przycisk "Aktywuj karte" - tam klikaj.

    (Ale podobno dziala tez przez Menu kredytowe)

    > No to w końcu jaką mam kartę? I nie śmiać się proszę !! :)
    Platnicza debetowa VE.

    > Przecież korzystam od dwóch lat z konta, z karty, więc czemu
    > tam jest napisane, że brak kart?!

    Bo to nowa funkcjonalnosc i "stare" karty (sprzed 1.10.2003) tam nie sa
    widoczne.

    > To może jednak nie tam mam
    > aktywować nową, "zwykłą" kartę płatniczą?

    Tam, tam :)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-16 08:17:24
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Beer
    w wiadomości <news:bu85va$esk$1@inews.gazeta.pl> z Fri, 16 Jan 2004
    09:05:00 +0100 przeczytałem:

    > tam jest napisane, że brak kart?! To może jednak nie tam mam
    > aktywować nową, "zwykłą" kartę płatniczą?

    a moze po prostu przyciskiem 'aktywuj karte'? ;-)
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Niestety, aktualna generacja programów mailowych nie posiada

  • 4. Data: 2004-01-16 08:29:47
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    "RobertS" <u...@o...pl> napisał:

    <... ciach...>