  • 1. Data: 2004-01-16 08:09:30
    Temat: wpłaty na konto firmowe
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie jestem właścicielem sklepu, do tej pory większość płatności
    robiłem przez konto w banku PKO BP, od stycznia bank liczy sobie prowizję w
    wysokości 0,5% od wpłaty, czyli będzie nas okradać. Napiszcie mi czy można w
    jakiś sposób zrobić tak aby nie płacić za te wpłaty może jakieś machlojki z
    innymi kontami lub bankami. Napiszcie mi co robić Andrzej

  • 2. Data: 2004-01-16 13:50:44
    Temat: Re: wpłaty na konto firmowe
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiś sposób zrobić tak aby nie płacić za te wpłaty może jakieś machlojki
    > innymi kontami lub bankami. Napiszcie mi co robić Andrzej

    1. Wplaty na konto osobiste prowadzone przez PKO BP sa za darmo. Przelew z
    konta osobistego na firmowe wewnatrz PKO BP tez jest za darmo.
    2. Wplaty na konto firmowe Inteligo sa za darmo - zmienic konto firmowe na
    internetowe Inteligo. Przy okazji przelewy z Inteligo sa tansze (1,5zl) niz
    z marmurowego PKO BP.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-01-16 14:11:24
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 16 sty 2004,Andrzej napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

> [...]
    > okradać. Napiszcie mi czy można w jakiś sposób zrobić tak aby nie
    > płacić za te wpłaty może jakieś machlojki z innymi kontami lub

    Wczoraj cos bylo na ten temat :)
    Nie wiem jak to robia inni,ja planuje tak :

    Gotowka do Lukasa na eKonto
    Lukas rachunki (prad telefin itp) 0 zl
    z Lukasa do mBanku (mBiznes Konto) na konto firmowe
    z mBiznes Konto Zus Skarbowy 0 zl
    inne przelewy firmowe 1 zl

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)