  • Data: 2006-09-04 18:25:41
    Temat: [mBank] kredyt hipoteczny - dziwna sprawa
    Od: "Menek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    O tym, ze w mBanku oprocentowanie kredytu z tematu zależało
    przede wszystkim od decyzji Prezesa, wiedziałem. Ale zeby
    zmieniala sie ona co miesiąc?! Po spłacie raty pod koniec
    lipca dostałem korespondencję informującą mnie o podwyżce o
    0,3%. "Loozik" - pomyślałem sobie. - "Libory idą w górę,
    więc wszyscy tak mają". Pod koniec sierpnia poszla transza
    zgodnie z nowym harmonogramem. Jakie bylo moje zdziwienie,
    gdy dzisiaj znalazłem list z kolejną aktualizacją o kolejne
    0,3%. Przy czym dzisiejszy list zawiera trochę więcej kolumn
    w tabelce niz kolumn z liczbami, wiec na pierwszy rzut oka
    jest niezbyt czytelny. System transakcyjny wygląda
    poprawnie. Zatem zabieram się za uważne przeczytanie umowy
    celem wyszukania podstaw do pogaduszek z bankiem ;) Bo
    oprocentowanie w okolicy 3,5% CHF chyba nie jest zbyt
    sympatyczne?

    Zaciągnij się do mBanku - mówili.
    Zakupisz kawał mieszkania - mówili.

    Czy Was również to spotkało drodzy grupowicze? Poczekam
    kilka dni na Wasze opinie aż korespondencja dotrze we
    wszystkie zakątki Polski ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Menek