  • Data: 2006-07-19 17:27:53
    Temat: [mBank] mPlan hipoteczny - nabici w butelkę....
    Od: Jojo <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mBank - kredyt hipoteczny.
    Moi znajomi właśnie wzieli kredyt. W momencie podpisywania umowy mieli
    2.75% (12.07.2006 czyli tydzień temu). Dziś dostali środki na konto z małym
    prezentem w posataci oprocentowania 3.05%. Próbowali się kontaktować z
    bankiem i oczywiście ... nie ma z kim gadać ... nikt nic nie wie... no
    rozpacz czarna tylko.
    Oj, dało mi to do myślenia bo mój wniosek o kredyt też tam leży i czeka na
    uzupełnienie dokumentów...
    Jak czytam umowę to nasuwa mi się tylko to: A teraz drogie dzieci
    pocałujcie mBank w d__ę....

    --
    pozdrawiam, Janusz. Poczta: j...@o...pl