  • 21. Data: 2002-03-14 18:42:57
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net>

    "schen" <s...@i...pl> wrote in message news:a6qkqn$pur$1@news.tpi.pl...
    > prowadzona
    MARKETING.

    > Klienci caly czas interweniuja w polityke firmy glosujac nogami (lub
    > myszkami :-)) A reklama poprzez sport to zawsze jest sliska sprawa -
    zawsze
    > moze sie okazac, ze liczba kibicow druzyny X jest znacznie mniejsza niz
    > liczba ich zaprzysieglych wrogow... A wtedy bank moglby wrecz stracic
    > klientow przez reklame :-)
    > Wyobrazcie sobie taki obrazek: banda pijanych, zarzyganych kibicow w
    dresach
    > w zdemolowanym pociagu, wygolone lby i bejsbole, kazdy ryczacy na caly
> [...]

    A to dobre :) Dlatego polecam investycje w Muzyke Klasyczna. Nie ma moze
    wielu zwolennikow, ale za to przeciwnikow prawie w ogole :)

  • 22. Data: 2002-03-14 19:49:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hehehehe - "calkiem powazna bankowosc" - trudno znalezc bank o bardziej
    > ograniczonym zakresie uslug. Prawdopodobnie wiekszosc klientow uzywa tego
    > konta po prostu jako konto lokacyjne i/lub "bramke" do sieci bankomatow
    > Euronetu. Mimo wszystko powazne podejscie do bankowosci kojarzy mi sie z
    > czyms wiecej...

    O przelewach zapomnial???
    A kredyty juz sa w koncie.

    Zeby bylo cos wiecej musieliby miec placowki - a wtedy...
    dlatego powstal Multi - idz tam!

  • 23. Data: 2002-03-14 19:57:42
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Sponsoring mBanku, jak i innych [np. Kredyt Banku] ma na celu budowanie
    > znajomosci marki. mBank jest nowa marka i zapewne niewielki odsetek
    Polakow

  • 24. Data: 2002-03-14 22:00:00
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > A to dobre :) Dlatego polecam investycje w Muzyke Klasyczna. Nie ma
    moze
    > wielu zwolennikow, ale za to przeciwnikow prawie w ogole :)

    Male ryzyko i maly zysk (dla banku).

  • 25. Data: 2002-03-14 22:41:22
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Zeby bylo cos wiecej musieliby miec placowki - a wtedy...
    > dlatego powstal Multi - idz tam!

    Zeby pojsc do Multi musialbym zaopatrzyc sie w pokute buty i stalowy kostur.
    W moim wojewodztwie (ani w zadnym sasiednim, jak sadze) nie ma zadnego
    oddzialu - poki co to tak naprawde jest to bank raczkujacy. BTW: ma obsluge
    dewizowa - konta, przelewy zagraniczne? Bo mi przydaloby sie. Ze
    zlotowkowych rzeczy to np kredyt hipoteczny lub mieszkaniowy (ale to juz na
    przyszlosc)? Jeszcze do niedawna sadzilem, ze kombinacja Lukas + mBank
    bedzie dla mnie idealna. Po kwartale "przerabiania" takiej kombinacji
    przenosze sie w calosci do klasycznego marmurka. Z bankow dostepnych na
    miejscu (Rzeszow) wybralem BGZ e-Integrum - 3 zl/mc, internetowe przelewy i
    zlecenia stale darmowe, darmowy token, mozliwosc zalozenia subkonta
    e-Skalacja oprocentowanego 9%, maestro od reki + szeroki wachlarz wszelakiej
    masci produktow bankowych. Bank ma pelna licencje dewizowa. Nie wiem, moze
    ja jestem jakis inny, ale nie rusza mnie powszechna na grupie BRE-moda na
    multi.

  • 26. Data: 2002-03-15 08:28:34
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...]
    > A dlaczego ty nie pomyslisz, że mnie to nie obchodzi (aktywa itd, itd...), ja
    > chcę więcej zarabiać, a każda bzdetnie wydana złotówka powoduje że bank
    ciągle
    [...]

    To się przenieś do konkurencji i tyle. Nie podoba się to zmianiasz bank - to
    jest wolny rynek. Nie masz na co zmienić i dlatego płaczesz?

    TM

  • 27. Data: 2002-03-15 08:29:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moze
    >
    > Male ryzyko i maly zysk (dla banku).

    Tak. Aczkolwiek z drugiej strony jest to kultura wysoka :) Dostepna dla
    nielicznych, ktorzy chca i stanowia swego rodzaju elite (duchowa, kulturalna
    jak ja zwal). a ta elita wiaze sie czasami z duuuuuza kasa :)

  • 28. Data: 2002-03-15 08:43:03
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "schen" <s...@i...pl> wrote in message news:a6r804$8qp$1@news.tpi.pl...
> [...]
    obsluge
    > dewizowa - konta, przelewy zagraniczne? Bo mi przydaloby sie.

    Już niedługo - i to z bardzo dużą funkcjonalnością.

    > Ze
    > zlotowkowych rzeczy to np kredyt hipoteczny lub mieszkaniowy (ale to juz
    na
    > przyszlosc)?

    Bliską przyszłość :-)

> [...]
    > ja jestem jakis inny, ale nie rusza mnie powszechna na grupie BRE-moda na

    Czy to moda? Trudno powiedzieć. Produkt się bardzo dynamicznie rozwija. A na
    placówkę w Rzeszowie też bym liczył ;-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 29. Data: 2002-03-15 11:36:40
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2002 23:41:22 +0100,
    osoba podpisana: schen <s...@i...pl>
    napisała:
    [..]
> [...]
    > ja jestem jakis inny, ale nie rusza mnie powszechna na grupie BRE-moda na

    I właśnie te warunki mnie niepokoją ;-)
    3PLN za prowadzenie + darmowe przelewy =>oni dopłacają do tyc kont =>
    najprawdopodoniej jakaś promocja => co będzie jak się ta promocja
    skończy ?

    KJ

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 30. Data: 2002-03-15 12:44:59
    Od: s...@i...pl

    Darmowe sa _internetowe_ przelewy - za przelew w oddziale trzeba juz placic.
    Zreszta nie tylko ten bank tak robi; inne (np. Lukas, BSK, itd) maja tak samo.
    I nigdzie nie znalazlem stwierdzenia, ze to jest promocja.