  • 1. Data: 2009-12-01 20:14:02
    Temat: mBank - nie naliczyli oplaty za niewykorzystany debet
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    mBank - poki co - nie naliczyl mi oplaty za nie wykorzysany w listopadzie
    debet na mBiznes Koncie.
    Poszli po rozum do glowy, czy jakas chwilowa zwala sytemu?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-12-01 20:15:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Witam
    >
    > mBank - poki co - nie naliczyl mi oplaty za nie wykorzysany w listopadzie
    > debet na mBiznes Koncie.
    > Poszli po rozum do glowy, czy jakas chwilowa zwala sytemu?

    A ile tego debetu wykorzystałeś? Bo - z tego co pamiętam - przy
    wykorzystaniu ponad połowy, opłaty za niekorzystanie [ha ha ha] nie
    naliczają.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-01 23:34:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A ile tego debetu wykorzystałeś? Bo - z tego co pamiętam - przy
    > wykorzystaniu ponad połowy, opłaty za niekorzystanie [ha ha ha] nie
    > naliczają.

    100% nie wykorzystalem.
    Przez caly listopad saldo bylo >= 0

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-12-02 09:50:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 100% nie wykorzystalem.
    > Przez caly listopad saldo bylo >= 0

    I opłatę tę naliczali Ci zawsze pierwszego dnia miesiąca? Może masz
    inny dzień okresu (rozliczeniowego :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-12-02 10:20:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > I opłatę tę naliczali Ci zawsze pierwszego dnia miesiąca? Może masz inny
    > dzień okresu (rozliczeniowego :)

    Zawsze wraz z koncem miesiaca kalendarzowego i poczatkiem nastepnego.
    Wraz z odsetkami i oplatami (1 zl za polecenie zaplaty - ktora naliczyli).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-12-02 11:19:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze wraz z koncem miesiaca kalendarzowego i poczatkiem nastepnego.
    > Wraz z odsetkami i oplatami (1 zl za polecenie zaplaty - ktora naliczyli).

    Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak zaproponować Ci złożenie
    reklamacji :)

    --
    Liwiusz