-
1. Data: 2009-09-07 20:05:43
Temat: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: "Todler" <t...@i...pl>
gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył reklamacji w
regulaminowym terminie?
-
2. Data: 2009-09-07 20:49:59
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: RobertS <b...@x...pl>
> gdzie mozna zgłosić zażalenie na mBank, ktory nie rozpatrzył reklamacji w
> regulaminowym terminie?
>
>
na infolinii nie powiedzieli? mozesz zlozyc relamacje na nierozpatrzona
reklamacje ;-)
a tak serio jezeli w gre wchodzi jakas kasa to mozesz napisac do arbitra
bankowego
--
pozdrawiam
RobertS
-
3. Data: 2009-09-08 13:45:37
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: z...@o...pl
> mozesz napisac do arbitra bankowego
czy tenże arbiter ma jakiś adres poczty zwykłej
lub elektronicznej? bo mam podobny problem
z "udającymi Greka" pracownikami polbanku efg...
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2009-09-08 15:15:13
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>
Todler wrote:
> gdzie mozna zg -
5. Data: 2009-09-08 15:16:04
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Paweł pisze:
> Todler wrote:
>
>> gdzie mozna zg?osi? za?alenie na mBank, ktory nie rozpatrzy?
>> reklamacji w regulaminowym terminie?
>
> brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
> uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?
Nieprawda.
--
Liwiusz
-
6. Data: 2009-09-08 15:32:52
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
Paweł <root@[127.0.0.1]> writes:
-
7. Data: 2009-09-08 15:44:12
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: Rafał <a...@m...invalid>
Paweł pisze:
> brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
> uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?
Tylko jeśli założymy, że jakiś termin istnieje. W przypadku mBanku nie
ma takowego.
--
Raf
-
8. Data: 2009-09-08 16:00:15
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: z...@o...pl
> Pawe� pisze:
> > brak odpowiedzi na reklamacje w terminie oznacza, ze roszczenia
> > uznaje sie za uzasadnione. pytanie - co reklamowales?
>
> Tylko je�li za�oşymy, şe jaki� termin istnieje.
> W przypadku mBanku nie ma takowego.
czy dobrze zrozumiałem, że wg opinii przedmówcy jeśli jakiś bank
ustali np. w regulaminie termin np. 30 dni, to po jego bezskutecznym
upływie można uznać reklamację za rozpatrzoną pozytywnie?
do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko podstawy prawnej
dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
9. Data: 2009-09-08 16:02:56
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
On 8 Wrz, 18:00, z...@o...pl wrote:
> do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko podstawy prawnej
> dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.
Koledze się Prawo Telekomunikacyjne pomyliło z Prawem Bankowym.
-
10. Data: 2009-09-08 16:31:58
Temat: Re: mBank nie rozpatruje reklamacji w regulaminowym terminie
Od: z...@o...pl
> On 8 Wrz, 18:00, z...@o...pl wrote:
>
> > do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze tylko podstawy prawnej
> > dla twierdzenia że bezskuteczny upływ terminu = uznaniu roszczeń.
>
> Koledze się Prawo Telekomunikacyjne pomyliło z Prawem Bankowym.
też tak myślę, ale jeśli kolega przed-przed-piśca podałby podstawę
prawną to bardzo chętnie się z nią zapoznam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl