    From: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] niespodzianka dla posiadaczy mBiznes?
    Date: Tue, 30 Mar 2004 09:45:36 +0200

    Wczoraj aż przetarłem oczy ze zdziwienia, a potem zacząłem się zastanawiać.
    Dostałem komunikat na mojej stronie konta mBiznes:

    Oferta specjalna. Debet na telefon.

    Jesteś aktywnym użytkownikiem rachunku biznesowego w mBanku. Dlatego
    pragniemy zaproponować Ci xxx zł dopuszczalnego salda debetowego DSD bez
    niepotrzebnych dokumentów i opłat.
    Zamów DSD na mLinii. Masz na to 3 tygodnie od daty rejestracji komunikatu.
    Debet zostanie uruchomiony w ciągu 5 dni roboczych.

    W miejscu xxx pojawiła się całkiem spora kwota. Prawie o 50% większa niż mam
    w eKoncie DSD.
    No to zadzwoniłem. Nie chcą żadnych prowizji. Nie chcą żadnych papierów. Nic
    nie chcą, tylko żebym powiedział czy jestem tym zainteresowany. No to
    jestem!

    Po ochłonięciu zacząłem podejrzewać coś.... dlaczego nagle mBankowi zaczęło
    tak zależeć żeby mi zrobić dobrze? Chcą mnie do siebie przywiązać! Ale
    dlaczego akurat teraz... przecież i tak mają super warunki konta
    gospodarczego.
    aaaaaa może zamierzają wprowadzić opłaty za prowadzenie mBiznes + może
    opłaty za przelewy ZUS i US?

    co o tym myślicie? dostaliście również tego typu oferty na mBiznes?

    Segoy