eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - oficjalne? stanowiskomBank - oficjalne? stanowisko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - oficjalne? stanowisko
    Date: Wed, 30 Apr 2003 17:02:13 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <b8oo6v$s6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1051714592 902 212.244.187.3 (30 Apr 2003 14:56:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Apr 2003 14:56:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:239092
    [ ukryj nagłówki ]

    Ha, ha, ha, dobre, dobre. Tak na rozweselenie przed dlugin weekendem

    BiznesNet.pl
    http://www.biznesnet.pl/a/6142/

    mBank się zatkał
    2003-04-30 13:05:26

    opr. Łukasz Dec

    Od kilkudziesięciu godzin użytkownicy mBanku maja kłopoty z korzystaniem
    z serwisu transakcyjnego. Przyczyną jest ponoć nieoczekiwanie wysoki
    ruch na witrynie.

    "Mimo przewidywań związanych ze wzrostem ruchu wskutek prowadzonej przez
    mBank kampanii reklamowej, jak i rozliczeń podatkowych oraz skrócenia
    dni roboczych ostatniego tygodnia kwietnia, zainteresowanie klientów
    znacząco przekroczyło nasze prognozy. Wymienione czynniki wpłynęły na
    niecodzienne obciążenie serwisu transakcyjnego oraz operatorów mLinii
    (call center). Sprawnie działają natomiast pozostałe kanały dostępu
    (IVR, WAP)" - podał w piśmie do jednego z serwisów mBank. Serwis
    transakcyjny banku jest sprawny, natomiast logowanie i realizacja
    operacji trwa bardzo długo. Jednocześnie wzrosło obciążenie call center,
    skutkując znacznym wydłużeniem czasu oczekiwania na połączenie.

    Z ostatniej chwili: administratorzy serwisu informują, że działanie
    systemu transakcyjnego ustabilizowało się w związku z czym proszę o
    korzystanie w miarę możliwości z internetowego kanału komunikacji, aby
    odciążyć call center.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1