-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Bartol Partol <b...@p...c>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: mBank - oficjalne? stanowisko
Date: Wed, 30 Apr 2003 17:02:13 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 30
Message-ID: <b8oo6v$s6$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1051714592 902 212.244.187.3 (30 Apr 2003 14:56:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Apr 2003 14:56:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
X-Accept-Language: pl, en-us, en
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:239092
[ ukryj nagłówki ]Ha, ha, ha, dobre, dobre. Tak na rozweselenie przed dlugin weekendem
BiznesNet.pl
http://www.biznesnet.pl/a/6142/
mBank się zatkał
2003-04-30 13:05:26
opr. Łukasz Dec
Od kilkudziesięciu godzin użytkownicy mBanku maja kłopoty z korzystaniem
z serwisu transakcyjnego. Przyczyną jest ponoć nieoczekiwanie wysoki
ruch na witrynie.
"Mimo przewidywań związanych ze wzrostem ruchu wskutek prowadzonej przez
mBank kampanii reklamowej, jak i rozliczeń podatkowych oraz skrócenia
dni roboczych ostatniego tygodnia kwietnia, zainteresowanie klientów
znacząco przekroczyło nasze prognozy. Wymienione czynniki wpłynęły na
niecodzienne obciążenie serwisu transakcyjnego oraz operatorów mLinii
(call center). Sprawnie działają natomiast pozostałe kanały dostępu
(IVR, WAP)" - podał w piśmie do jednego z serwisów mBank. Serwis
transakcyjny banku jest sprawny, natomiast logowanie i realizacja
operacji trwa bardzo długo. Jednocześnie wzrosło obciążenie call center,
skutkując znacznym wydłużeniem czasu oczekiwania na połączenie.
Z ostatniej chwili: administratorzy serwisu informują, że działanie
systemu transakcyjnego ustabilizowało się w związku z czym proszę o
korzystanie w miarę możliwości z internetowego kanału komunikacji, aby
odciążyć call center.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.03 15:36 KK
- 30.04.03 21:54 Human Being
- 01.05.03 04:39 Krab
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?