  • Data: 2011-11-23 08:28:08
    Temat: mBank opłata za karte a zwrot zakupoów
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sam już nie mam karty w mBanku ale mam pytanie w imieniu koleżanki.

    Jak to jest z tą opłatą w przypadku zakupu np. za 200 zł a następnie zwrotu
    towaru i zwrotu kasy na kartę:

    Przypadek:
    a) zakup i zwrot w tym samym miesiącu - myślę że opłata zostanie naliczona.
    b) zakup np. w listopadzie a zwrot w grudniu - opłata bedzie pobrana w
    grudniu/styczniu za listopad ?

    Może ktoś już przerabiał takie przypadki

    Pozdrawiam
    Damian