  • 1. Data: 2010-09-25 08:29:18
    Temat: mBank opłata za kartę kodów
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    witam, proszę o podpowiedź bo nie potrafię doszukać się w
    regulaminach.
    Mam w mBanku ekonto, żona jest pełnomocnikiem do mojego konta. Teraz
    założyła sobie ekonto, chcąc aktywować kartę visa zamówiła do swojego
    konta logując się jako właścicielka kartę kodów jednorazowych.
    Ze zdziwieniem zobaczyłem w historii mojego konta pozycję - 5zł za
    wydanie karty kodów. Zadzwoniłem na mlinię ale konsultant udowadniał
    mi że wszystko odbyło się prawidłowo. Żona nie miała na swoim koncie
    ani złotówki ale nie upoważnia to chyba banku do ściągania należności
    skąd popadnie.
    Proszę o pomoc, czy rzeczywiście jest to OK czy robią mnie w jajo
    pozdrawiam zbyszek

  • 2. Data: 2010-09-25 09:18:44
    Temat: Re: mBank opłata za kartę kodów
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-09-25 10:29, zbyszek pisze:
> [...]
    > skąd popadnie.
    > Proszę o pomoc, czy rzeczywiście jest to OK czy robią mnie w jajo

    Przecież to jest w ToIP! To co się pienisz

  • 3. Data: 2010-09-25 09:23:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przecież to jest w ToIP! To co się pienisz

    Autorowi nie chodzi o opłatę, tylko o to z czyjego rachunku została pobrana.
    IMO to co się wydarzyło nie jest prawidłowe, opłatą powinno zostać
    zdebetowane puste eKonto.

  • 4. Data: 2010-09-25 09:38:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    bim-bom <j...@g...pl> writes:

    > Przecież to jest w ToIP! To co się pienisz

    Że opłata za kartę dla pełnomocnika jest ściągana z rachunku mandata?
    Mogę prosić gdzie?
    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 5. Data: 2010-09-25 09:39:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

> [...]
    >
    > Autorowi nie chodzi o opłatę, tylko o to z czyjego rachunku została
    > pobrana. IMO to co się wydarzyło nie jest prawidłowe, opłatą powinno

    To teraz jeszcze pytanie co się ma stać
    gdy jest pełnomocnik, który nie jest klientem mBanku :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2010-09-25 09:41:29
    Od: perian <p...@i...pl>

    In
    ro.googlegroups.com>,
    zbyszek wrote:

    > Proszę o pomoc, czy rzeczywiście jest to OK czy robią mnie w jajo
    > pozdrawiam zbyszek

    Polecam lekturę taryfy opłat, tam wszystko jest opisane.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 7. Data: 2010-09-25 09:51:25
    Od: zbyszek <z...@g...com>

    On 25 Wrz, 11:41, perian <p...@i...pl> wrote:
    > In
    ro.googlegroups.com>,

    > Polecam lekturę taryfy opłat, tam wszystko jest opisane.

    w taryfie prowizji i opłat nie informują że będą łupić cudze konta ...
    Napisałem przecież że nie podoba mi się że zapłaciłem za operację,
    którą żona robiła na swoim zupełnie odrębnym koncie

    zbyszek

  • 8. Data: 2010-09-25 10:14:11
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    w taryfie prowizji i opłat nie informują że będą łupić cudze konta ...
    Napisałem przecież że nie podoba mi się że zapłaciłem za operację,
    którą żona robiła na swoim zupełnie odrębnym koncie
    ----------

    No nieeee, ja bym się od razu rozwiódł!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-09-25 10:15:55
    Od: "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU>

    bim-bom pisze:

    > Przecież to jest w ToIP! To co się pienisz

    A teraz przeczytaj pytanie jeszcze raz, powoli.

  • 10. Data: 2010-09-25 12:41:40
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 25.09.2010 11:39, Kamil Jońca wrote:

    > To teraz jeszcze pytanie co się ma stać
    > gdy jest pełnomocnik, który nie jest klientem mBanku :)

    A znasz taki przypadek? Przecież "niedasie".