  • Data: 2004-02-16 18:52:05
    Temat: mBank - opłata za przelewy zaplanowane :(
    Od: zdan <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Właśnie wykonałem przelew zdefiniowany z dzisiejszą datą, bo taka była
    wpisana domyślnie. No więc przelew poszedł do operacji zaplnowanych. A
    opłata została pobrana od razu!!! Zaraz zadzwoniłem do mlinii dowiedzieć
    się co jest grane i pani WYKRZYCZAŁA mi, że gdybym zrobił ten przelew z
    datą jutrzejszą, to opłata byłaby pobrana jutro. No i podobno, gdybym
    anulował ten przelew zdefiniowany, to opłata byłaby anulowana - ale nie
    chce mi się tego sprawdzać. Coraz mniej podoba mi sie ten bank, ale
    niestety nie widzę sensownej alternatywy :(

    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl