    From: "Ronin" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - pierwsze kroki
    Date: Sun, 26 Sep 2004 18:02:36 +0200

    Witam
    Chcialbym zalozyc sobie Ekonto w mBanku.
    I zaraz na poczatku mam problem, czy w formularzu o konto zaznaczyc punkt
    KREDYT ODNAWIALNY i czy oprocz Ekonta zaznaczyc tez Emax.

    Zastanawia mnie to poniewaz chcialbym miec najzwyklejsze konto w mBanku,
    gdzie bede mogl robic przelewy placic mTransferem i wybierac pieniadze z
    konta karta ktora mi przysla. Wiec nie wiem czy to Emax zaznaczac czy tez
    nie.

    I druga sprawa rodzice na swoich konta moga robic debet wybierajac wieksza
    ilosc pieniedzy z konta niz posaidaja a potem to splacaja. I tak samo tutaj,
    w formularzu jest do zaznaczenia opcja KREDYT ODNAWIALNY. Na stronie mbanku
    czytalem ze potem to zdaje sie trwa przyznanie takiego kredytu. Ale ja go
    nie chce od zaraz. Mi chodzi po prostu o to ze jak mam na koncie np. 200zl
    to moge wybrac 500zl a potem splacic te 300.
    Wiec jesli nie zaznacze tej opcji kredyt odnawialny to tak nie bede mogl
    robic??

    Troche sie w tym wszystkim zamotalem, prosilbym o jakies wyjasnienie.
    Co mam zaznaczyc??

    plz help