  • 11. Data: 2003-11-22 16:45:33
    Temat: Re: mBank pobiera oplaty za niezrealizowane uslugi?
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    > Pomijając kwesię wydania karty bez podpisanej umowy.
    > Czy nie lepiej było zrezygnować z karty do emaxa i zamówić nową do
    > ekonta z mniej debilnym limitem 5.000 PLN?

    Mowisz o 5000 w bankomacie, czy 5000 platnosci bezgotowkowych???

    Bo mnie chodzi o limit bankomatowy. Mam pieniadze na koncie
    i chcialbym miec do nich dostep.
    W Slaskim, jak jeszcze byl porzadnym bankiem i z niego korzystalem,
    limit byl 4000 zl w bankomacie.
    4001 zl i wiecej moglem wziasc w okienku, bez prowizji, nawet swistkow
    nie musialem pisac - mowilem prosze 4001 zl (albo wyzsza kwote),
    podawalem nr konta, pokazywalem dowod i odbieralem pieniazki.

    A tu mam 1000 zl i koniec.
    Ostatnio probowano mi sciemniac, ze ponoc niektore banki moga za
    prowizja wyplacic w okienku na podstawie VE, ale niektore banki nic
    o tym nie wiedzialy. Lacznie z Multibankiem, o ktorym dezinfolinia mBanku
    powiedziala, ze "oni, to na pewno wyplaca..." po czym sie okazalo
    ze owszem, na pewno, ale nie wyplaca. Tudziez w tym samym budynku
    byl fizyczny oddzial mbanku od kredytow. Powiedzialem, ze wiem, ze
    oni moga nic nie wiedziec, ale poprosilem obrzydliwie wrecz uprzejmie
    o umozliwienie kontaktu z dezinfolinia, bo 15-minutowe sluchanie
    muzyczki z komorki nie bardzo mi sie podoba.
    Odpowiedz byla szybciutka - nie... bo tak.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 12. Data: 2003-11-22 17:12:36
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3fbf9599$...@n...home.net.pl,
    Waldemar Godel <n...@o...info>:

    > Mowisz o 5000 w bankomacie, czy 5000 platnosci bezgotowkowych???
    >
    > Bo mnie chodzi o limit bankomatowy. Mam pieniadze na koncie
    > i chcialbym miec do nich dostep.

    5000 bezgotowkowe, z tym ze domyslnie 2000, musisz zadzwonic i zmienic
    ustnie w mLinii.

    > Ostatnio probowano mi sciemniac, ze ponoc niektore banki moga za
    > prowizja wyplacic w okienku na podstawie VE, ale niektore banki nic
    > o tym nie wiedzialy.

    Nie sciemniali, to prawda - wszystkie banki, gdzie sa POSy w okienkach.
    Ale prowizja jak w tabeli (tyle co obce bankomaty).

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-22 22:00:49
    Od: "Damian_P." <d...@w...pl>

    Witam

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tashi"

    > Ale bankowi _nie wolno_ wydać karty płatniczej bez umowy.
    > Skoro nie wydał karty płatniczej to co wydał - Kawałek Prostokątnego
    > Plastiku w cenie 36 zł?
    > No to czekam aż mi przyślą Kawałek Okrągłego Plastiku - ciekawe po ile
    > będzie ;-)
    >
    > Bogdan B.

    Mam podobnie z tym że z karta do eKonta. Przysłali umowę ale nie chciało mi
    się jej jeszcze wysyłać, następnie przysłali kartę to ja aktywowałem i jest
    w pełni aktywna, bez podpisanej umowy :-))

    Damian_P.

  • 14. Data: 2003-11-23 08:05:13
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    > Mam podobnie z tym że z karta do eKonta. Przysłali umowę ale nie chciało mi
    > się jej jeszcze wysyłać, następnie przysłali kartę to ja aktywowałem i jest
    > w pełni aktywna, bez podpisanej umowy :-))

    Aktywowałeś po zaptaszkowaniu pola wyboru "przeczytałem umowę,
    podpisałem i wysłałem" czy też zgodnie z prawdą pominąłeś ten punkt?

    andy_nek

  • 15. Data: 2003-11-23 16:30:49
    Od: "Damian_P." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Aktywowałeś po zaptaszkowaniu pola wyboru "przeczytałem umowę,
    > podpisałem i wysłałem" czy też zgodnie z prawdą pominąłeś ten punkt?
    >
    > andy_nek

    Tego punktu raczej nie da się pominąć, ale jest furtka przez którą można
    aktywować bez wyświetlania przez system tego wyboru.

  • 16. Data: 2003-11-23 17:59:51
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 3fbf9599$...@n...home.net.pl,

    > 5000 bezgotowkowe, z tym ze domyslnie 2000, musisz zadzwonic i zmienic
    > ustnie w mLinii.
    Ejże, Robercie
    a skąd Ci ten 'bez' wyrósł późną jesienią? ;))

    5000 gotowkowe, bezgotowkowe - bez limitu

    http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/karty.html (nowe są niżej)

  • 17. Data: 2003-11-23 18:09:05
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl>:

    > Ejże, Robercie
    > a skąd Ci ten 'bez' wyrósł późną jesienią? ;))

    faktycznie, nie miał prawa - to jakis bez - chwast