  • 1. Data: 2006-04-10 17:55:13
    Temat: mBank podniósł % k. odnawialnego?
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Dostałem dziś list:

    "w dniu 2006-04-03 oprocentowanie odnawialnego kredytu konsumpcyjnego w
    rachunku eKONTO numer xxxxxxxxxxxxx w kwocei xxxxxxxx zł uległo zmianie
    z 9,95% na 12,85%

    Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie stanowi zmiany warunków
    umowy kredytowej"

    Kredyt brałem w promocji, miało być 9,95% przez rok a tu takie coś.
    Ktoś jeszcze to dostał?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-10 18:09:57
    Temat: Re: mBank podniósł % k. odnawialnego?
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowy kredytowej"
    >
    > Kredyt brałem w promocji, miało być 9,95% przez rok a tu takie coś.

    Od dłuższego czasu promocja była, ale tylko na pół roku. Sprawdź umowe.

  • 3. Data: 2006-04-10 18:47:28
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    rsa127 napisał(a):

    > Od dłuższego czasu promocja była, ale tylko na pół roku. Sprawdź umowe.

    A widzisz.
    Trzeba będzie.

  • 4. Data: 2006-04-12 08:37:41
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    > Kredyt brałem w promocji, miało być 9,95% przez rok a tu takie coś.
    > Ktoś jeszcze to dostał?
    Ja też coś takiego dostałem. Z uwagi na dość lakoniczną informację [zero
    wyjaśnień], pokusiłem się o małe pisemko do Pana Gawrona z prośbą o
    krótkie wyjaśnienie, dlaczego podnieśli oprocentowanie.
    Ciekawe, czy mi odpiszą.