  • 11. Data: 2003-10-10 08:20:04
    Temat: Re: mBank - polaczenie internetowe lezy ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lejzorek Rojtszwanc wrote:
    > Zalogowanie trwalo kilkanascie minut, widze salda i tyle. Potem
    > zerwalo sie. Jeden przelew wyszedl, nie wiem czy srodki na przelewy
    > ZUS zablokowal system.
    > Poczekam jeszcze godzinke a jak nie to dzwonie na mlinie zeby
    > spawdzili przelewy.

    U mnie na stalym laczu (chello) wchodzi i wszystko dziala, ale widac, ze
    wolniej wszystko lazi.
    Multi tez wolne

  • 12. Data: 2003-10-10 08:20:06
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bm5ojj$iq$...@n...ipartners.pl,
    niejaki(a): Lejzorek Rojtszwanc z adresu <L...@w...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > ZUS zablokowal system.
    > Poczekam jeszcze godzinke a jak nie to dzwonie na mlinie zeby

    Działa już w miarę przyzwoicie ale przelewy do ZUS znikneły. Nie ma ich
    w wykonanych, zaplanowanych i mBankowej historii przyszłej ;))
    Muszę jeszcze raz zlecić. Wniosek taki że pomimo sesji o godz. 16:55
    środki na ZUS muszą być o północy.

    > PS
    > Upgrade'u systemu nie bylo a nie dziala ;-)
    > Ale czemu znowu w "dzien ZUSu"

    Ten ZUS najwyraźniej ich dobija ;))

    POZDR.
    oporek

  • 13. Data: 2003-10-10 08:37:10
    Od: "Pablos" <k...@U...tlen.pl>

    > A co, ty zapisujesz strony szyfrowane na dysku ?

    od kiedy główna strona mbank.com.pl jest szyfrowana ?

  • 14. Data: 2003-10-10 08:37:25
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    > Działa już w miarę przyzwoicie

    Co ty piszesz. Teraz sprawdzenie przelewow i historii z jednego konta
    zajelo mi 15 minut, ale udalo sie, wiec idzie ku lepszemu - oby !
    Ciekaw jestem czy na forum bedzie jakies oficjalne wytlumaczenie awarii ?

    > Ten ZUS najwyraźniej ich dobija ;))

    Mnie tez ;-)

  • 15. Data: 2003-10-10 08:38:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lejzorek Rojtszwanc wrote:
> [...]
    > zajelo mi 15 minut, ale udalo sie, wiec idzie ku lepszemu - oby !
    > Ciekaw jestem czy na forum bedzie jakies oficjalne wytlumaczenie

    Na modemie, czy stalym? Bo mnie juz istotnie cos szybciej zaczyna latac, ale
    i tak bardziej przypomina KB24 niz mBank ;)

  • 16. Data: 2003-10-10 09:39:01
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Pablos wrote:

    >od kiedy główna strona mbank.com.pl jest szyfrowana ?

    Coś ściemniasz koleś, pisałem o stronie logowania która jest szyfrowana.

  • 17. Data: 2003-10-10 09:46:54
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    > Na modemie, czy stalym? Bo mnie juz istotnie cos szybciej zaczyna latac, ale
    > i tak bardziej przypomina KB24 niz mBank ;)

    11.46 - dziala juz normalnie

    LR