    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank -- porażka ponownie...
    Date: Wed, 7 Jul 2010 20:25:20 +0200

    Szanowny Panie
    W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2010-07-05
    12:57:52 (numer R32935511) przekazujemy wyjaśnienia mBanku

    Uprzejmie informujemy, iż od grudnia 2009 wyciągi generowane
    są tylko do rachunków posiadających operacje w miesiącu,
    którego dotyczy wyciąg. Zgodnie z funkcjonalnością usługi
    wyciągi puste nie są generowane.

    Na umowie jest zapis o brzmieniu:
    'Posiadacz rachunku wyraża zgodę na przesyłanie wyciągów
    miesięcznych o zmianach stanu wszystkich rachunków
    posiadanych w mBanku i ich sald na adres e-mail
    podany mBankowi: TAK/ NIE'

    W związku z powyższym mBank wysyła w postaci elektronicznej
    tylko informację o zapisach i zmianach salda w danym okresie
    rozliczeniowym.

    Przypominamy, iż każdy klient ma możliwość samodzielnego
    wygenerowania do postaci elektronicznej zapisu operacji
    na rachunku poprzez stronę transakcyjną.

    Informujemy także, iż mBank informuje o powyższym
    na stronie Internetowej Banku pod adresem

    http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=4

    Mamy nadzieję iż powyższe informacje okażą się dla Pana pomocne i wystarczające.

    -=-

    Pudło, pudło i pudło... :)

    0. Mnie potrzebny wyciąg z karty kredytowej, nie z rachunku.
    Nie mam pod ręką treści rozmowy telefonicznej, ale nie wydaje
    się mi, żebym w czasie tej rozmowy mówił o wyciągu z rachunku,
    zamiast o wyciągu z karty kredytowej. Pamiętam natomiast, że
    padły tam (w czasie tej rozmowy telefonicznej) informacje,
    które jednoznacznie wskazują na to, iż interesuje mnie
    wyciąg nie z rachunku, ale z karty kredytowej.

    1. Nie jest prawdą, że nie są przysyłane wyciągi z okresu,
    w którym nie było wydatków karcianych. (mam takie wyciągi)

    2. Nie jest prawdą, że mogę sobie wygenerować kopię wyciągu
    elektronicznego. W czasie rozmowy zostałem upewniony co do
    tej niemożliwości. :)

    Przysłane mi informacje ani nie są pomocne, ani nie są wystarczające. :)

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV
    oznacza sztah . Ventolinem
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    .
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 719 .
    . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 715 .2425
    . . lipiec .
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 06
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 VV .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \