  • 11. Data: 2023-09-29 23:12:52
    Temat: Re: mBank przegrywa 22 sprawy jednego dnia na jednej rozprawie
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Walczyłeś z komuną?

    Czego nie rozumiesz?
    Jakiś socjalizm Ci się skojarzył "wszystkim po równo"?

    Myślisz trochę?

    Jak umowa jest identyczna to nie ma powodu wydawać różnych wyroków.

    Normalny, biały, myślący człowiek to wie.

  • 12. Data: 2023-09-30 07:56:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 września 2023 o 23:12:55 UTC+2 _Master_ napisał(a):

> [...]
    >
    > Myślisz trochę?
    >
    > Jak umowa jest identyczna to nie ma powodu wydawać różnych wyroków.
    >
    > Normalny, biały, myślący człowiek to wie.

    Pytam, czy walczyłeś z komuną,
    "dowcipny" faszysto/rasisto,
    abyś miał prawo oceniać obecny stan prawny w PL.
    Jako żeś zapewne cicho na wsi siedzioł,
    jak i łojce, to inni walczyli o to, żebyś mógł
    teraz sobie bezkarnie pyszczyć i propagować faszyzm.
    Na szczęście to jest tylko niewielki skutek
    uboczny tego, co wywalczyli.
    Ale tego nie jesteś w stanie pojąć,
    więc pozostaje tylko pyszczyć robiąc
    z siebie coraz większego idiotę.

  • 13. Data: 2023-09-30 12:44:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Typowe.

    Jak brakuje argumentów to zwyzywać od FASZYSTÓW

    Napisz co Ci się nie podoba w zbiorowym wyroku dotyczącym identycznych
    umów kredytowych.

    Że za szybko i za łatwo ZAPADŁ? ;-)

    Żałość.pl

  • 14. Data: 2023-09-30 22:53:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 30 września 2023 o 12:44:28 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak brakuje argumentów to zwyzywać od FASZYSTÓW
    >
    > Napisz co Ci się nie podoba w zbiorowym wyroku dotyczącym identycznych

    Jesteś w stanie pojąć zasadę rządów prawa?
    Oraz niedziałania prawa wstecz?

    I czemu nie kandydujesz z konfederosji?
    Byłbyś tam jednym z lepszych mózgów
    (dla ustalenia uwagi - "lepszy" nie pznacza
    koniecznie "dobry").
    Zabrakło miejsc przez rodzinki z nazwiskami?

  • 15. Data: 2023-09-30 22:58:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak brakuje argumentów to zwyzywać od FASZYSTÓW
    >
    > Napisz co Ci się nie podoba w zbiorowym wyroku dotyczącym identycznych

    Aha, i nie pisałem o tym wyroku,
    tylko cały czas o twoim pitoleniu.
    Skup się więc nieco, bo oszukiwać nie umiesz.

  • 16. Data: 2023-10-01 10:30:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jesteś w stanie pojąć zasadę rządów prawa?
    > Oraz niedziałania prawa wstecz?

    Co to ma do rzeczy?

    Masz ciągle traumę że unijne trybunały chronią konsumentów?

    Nie trzeba było wchodzić do UE

    Ty chyba nie rozumiesz ustroju w którym żyjesz

    Wytłumacz co Ci przeszkadza jeden wyrok sądu zapadający w kilku
    IDENTYCZNYCH sprawach

    Przecież to zmniejsza ślad węglowy ;-)

  • 17. Data: 2023-10-01 10:41:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Aha, i nie pisałem o tym wyroku,
    > tylko cały czas o twoim pitoleniu.
    > Skup się więc nieco, bo oszukiwać nie umiesz.

    Czyli merytorycznie klapa a ma woooonty to mnie i mojego pierdolenia

    Bo się za bardzo przypierdalam do banksterki? ;_)

    Przypomnę Ci jeszcze raz. Moje poglądy nie przeszkadzają mi krytykować i
    napierdalać w niekonsekwencje i wypaczenie socjalizmu w którym muszę żyć

    Tak. To jest socjalizm. Musisz sobie to uświadomić. Wtedy nie będziesz
    się głupio pytał o prawo, sprawiedliwość, nie działanie wstecz czy
    chcącemu nie dzieje się krzywda

    To Konfederacja chce abyś odczuł w życiu te wartości

  • 18. Data: 2023-10-01 11:22:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 1 Oct 2023 10:41:48 +0200, w <ufbb3n$bif$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > To Konfederacja chce abyś odczuł w życiu te wartości

    Hahahah. Idź zjedz sobie Pikusia. Trzeba być ostrym niedorozwojem
    intelektualnym, by w to wierzyć.

  • 19. Data: 2023-10-01 16:05:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-01 o 11:22, r...@k...pl pisze:
    > intelektualnym, by w to wierzyć.

    Napisz w co wierzysz i jaka partia jest najbliższa Twoim poglądom.

    Masz płacone od wyzwiska?

    Coś masz?

  • 20. Data: 2023-10-01 16:20:58

    Sun, 1 Oct 2023 16:05:55 +0200, w <ufbu3e$l2r$3$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Napisz w co wierzysz i jaka partia jest najbliższa Twoim poglądom.
    > Masz płacone od wyzwiska?
    > Coś masz?

    Tzn. debila mam nazywać profesorem czy fachowcem?